środa, 6 grudnia 2017

6. Torba pełna Świąt, czyli rogata wymianka

Witajcie.

W zabawie na Rogatym blogu, o której pisałam wcześniej, zostałam wylosowana w parze z Czarną Damą, przesympatyczną dziewczyną prowadzącą bloga "Misiowy zakątek".
Wczoraj otrzymałam od niej paczkę pełną różnych wspaniałości zapakowanych w torbę z pięknego złotego papieru i udekorowaną świątecznym stroikiem.


W środku cudne szydełkowe przedmioty. Mam do nich wyjątkowy sentyment, ponieważ sama nie używam szydełka, a więc: lampion z pachnącą świeczką, muchomorki i dzwoneczki na choinkę oraz brelok.


Torba zawierała również muliny, serwetkę, papiery, naklejki i przeróżne przydasie oraz okrągłą kartkę świąteczną z życzeniami. Nie zabrakło też drobiazgu dla urody i "małego co nieco".


Bardzo dziękuję, Lidko, za torbę pełną Świąt :-).

✽ ✽ ✽

Torbę, którą wysłałam do Czarnej Damy, wykonałam samodzielnie z bordowego kartonu i ozdobiłam świątecznym stroikiem.



Przesyłka zawierała słodycze, zestaw mulin, przydasie, tekturki na każdą okazję oraz bilecik z życzeniami.
 

Do torby dołączyłam również kartkę, która jest w bardzo świątecznym nastroju. Można go odebrać nie tylko zmysłem wzroku, który dostrzega napis, biel czy brokat, ale po zamknięciu oczu, także pozostałymi zmysłami. Dotykiem wyczuwamy kłujące gałązki stroiku. Zmysł węchu podpowiada cudowny zapach cynamonu, anyżu, goździków i pomarańczy, który nierozłącznie kojarzy się z mamą piekącą świąteczne pierniki. A słuch bez trudu odgaduje znajomy dźwięk małego dzwoneczka.


Bardzo się cieszę z uczestnictwa w wymiance, to naprawdę miłe uczucie otrzymać prezent, ale też podarować coś od siebie. Dziękuję Ince za zorganizowanie tego sporego przedsięwzięcia, jakim jest całoroczna zabawa na Rogatym blogu, jak również wymianki świątecznej między Uczestniczkami.

Do miłego :-).

26 komentarzy:

  1. Na bogato !!! Świetna robota Dziewczyny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuje za tak miłą wymiankę. Ja jestem z niej bardzo zadowolona, pięknie mnie obdarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo dziękuję. Trochę się martwiłam, gdyż to moja pierwsza taka zabawa, ale rzeczywiście fajnie nam wyszła :-)

      Usuń
  3. Kartka jest piękna :) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta torba! Bardzo elegancka.
    Dziękuję za dołączenie do naszej zabawy na blogu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie udekorowane torby i wypełnione świętami pełnymi różności.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna kartka:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale byłyście grzeczne, że takie Mikołaje do Was przyjechały - wymianka naprawdę cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bogata ta Wasza wymianka. Dodatkowo przepięknie zapakowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftCorner, Kasia P z DT

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany! ta kartka to coś pięknego i pachnącego! Czuję aż na Klonowej! Pięknie się obie obdarowałyście a mnie radość sprawia, że mogę sobie tutaj poogląać i poczytać jak to wszystko wyszło :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście fajne nam wyszło :-). Dziękuję Inko, to Twoja zasługa - jesteś pomysłodawczynią i organizatorką tej niesamowitej zabawy.

      Usuń
  11. Jakie piękne torby pachnące świętami. Wspaniałe wymiankowe podarunki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna torba! Dziękujemy za udział w zabawie na naszym blogu CraftCorner :)
    Pozdrawiam Patrycja DT

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności 😀 serdecznie dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie prezentuje się ta twoja bombka na torebce ... a jej zawartość przywraca o ból głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie zapakowany prezent. Dziękujemy za udział w zabawie na naszym blogu CraftCorner :)
    Pozdrawiam Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna praca :)dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. OOO mnóstwo serca włożone w tą piękną,klasyczną kolorystycznie torebkę. Dziękuję za udział w zabawie Sklepiku Gosi - DT Renia

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna i bardzo świąteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy klimat!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka wyszła bardzo ładnie. Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner NatiDT

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.