środa, 29 listopada 2017

5. Pochwalę się...

Witajcie.

Podobno nie wypada się chwalić, ale co zrobić, gdy człowiek jest taki szczęśliwy i wzruszony :-). Ledwie ochłonęłam po wczorajszej wizycie kuriera, który wieczorem dostarczył moje cudowne papiery z Magicznej Kartki, a tu dziś listonosz przyniósł prześliczne karteczki świąteczne, nagrodę z wygranego wyzwania na blogu DIY :-).

Ale po kolei. Niektórzy z Was już o tym wiedzą, gdyż pisałam na ten temat na fb, 7 listopada zostały ogłoszone wyniki wyzwań, na które zgłosiłam swoje prace.

Pierwszym wyzwaniem, na którym moja praca została nagrodzona, była zabawa na blogu Magicznej Kartki pod hasłem "Bądź eko".


Przygotowałam kartkę w stylu eko, wykorzystałam karton kraft, tekturę falistą i sznurek. Do ozdobienia kartki użyłam samodzielnie ususzonych pomarańczy oraz cynamonu i goździków z mojej kuchni, a także anyżu. Mimo, iż kartka powstała ponad miesiąc temu, wciąż unosi się cudowny zapach korzennych przypraw. Elementem uzupełniającym jest idealnie pasujący do całości stempel "Świąt pachnących cynamonem i pomarańczami".



Wygrałam nagrodę losową w postaci bonu o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie Magicznej Kartki. Niezwłocznie zamówiłam mnóstwo papierów i wczoraj odebrałam przesyłkę. Dziękuję pięknie za nagrodę.

Drugim było wyzwanie na blogu DIY, na które należało stworzyć dowolny projekt na temat "A za oknem... jesień kolorowa". Przygotowałam jesienny obrazek wykonany haftem krzyżykowym.


Moja praca zajęła I miejsce, z czego się ogromnie cieszę i jestem bardzo dumna. Jednocześnie zdaję sobie sprawę, że niełatwo było dokonać wyboru, gdyż uczestnicy zabawy przygotowali wiele prześlicznych prac, wykonanych najróżniejszymi technikami rękodzielniczymi, zobaczcie sami tutaj. W nagrodę otrzymałam banerek, trzy świąteczne kartki, które dzisiaj dotarły oraz zaproszenie na gościnne występy.
Kartki są śliczne, okrągłe i duże (17 cm średnicy). Wykonała je dla mnie Inka-art, polecam zajrzeć na jej pełnego niesamowitych inspiracji bloga.


Dziękuję raz jeszcze za to niezwykłe wyróżnienie całemu zespołowi DIY - zrób to sam.

Ślę pozdrowienia.

8 komentarzy:

  1. Same wspaniałości dostałaś. Te papiery z Magicznej Kartki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ☺. Trudno było się zdecydować, więc wyszło trochę więcej niż wartość bonu 😉.

      Usuń
  2. I bardzo fajnie, że się chwalisz bo jest czym. Gratuluję Ci tych wszystkich wyróżnień i prezentów. Oj można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się razem z Tobą i mocno Ci gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranych! Prace wspaniałe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim za miłe komentarze i serdecznie pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft jesieni - przepiękny , ale i ciekawe kartki stworzyłaś :)***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.