wtorek, 21 listopada 2017

2. Śnieżynki od Violi

Witajcie.

Dziś pragnę pochwalić się ślicznościami, które odebrałam właśnie na poczcie.


Są to szydełkowe śnieżynki, które wykonała dla mnie Viola (http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/), a gwiazdkę dostałam w prezencie, cudowna niespodzianka, dziękuję.


Śnieżynki zostały wysłane ze Śląska, otulone śliczną złotą niteczką z uroczym liścikiem. Tak, Violuś, jestem zachwycona, na żywo są jeszcze ładniejsze niż na ekranie komputera. Dziękuję ❤.

Przeglądając w zeszłym tygodniu Wasze wpisy, zauważyłam post Violi sprzed kilku dni o sprzedaży śnieżynek na bazarku i nieśmiało zapytałam, czy nie zechciałaby wysłać kilku do Gdańska. Viola się zgodziła, co bardzo mnie ucieszyło, gdyż te śnieżynki podobały mi się już wcześniej, nie miałam jednak odwagi zapytać bezpośrednio, czy mogłabym je kupić. Trochę żałuję, że nie zamówiłam ich więcej, ale z drugiej strony, chciałabym skompletować różne szydełkowe ozdoby: aniołki, bombki, dzwoneczki i gwiazdki, bo marzy mi się świąteczne drzewko przystrojone "w szydełko".
Co roku nasza choinka jest inaczej ubrana, raz w odcienie czerwieni i złota, innym zaś w srebrny i kobaltowy, czasem tylko w biel, a czasem bardzo kolorowo. Niekiedy wieszamy tylko największe bombki, a innym razem najróżniejsze zabawki, ale szydełkowych ozdób do tej pory nie posiadałam. A teraz mam i jestem bardzo wdzięczna Violi, że tak szybko je wykonała i wysłała.

Życzę miłego wieczoru i zapraszam na bloga Violi, abyście mogli zobaczyć więcej zdjęć tych ślicznych śnieżynek i innych jej prac.

7 komentarzy:

  1. Szybko dotarły. Aleś mnie nachwaliła! A to przecież znowu nie takie wielkie dzieła. Niech się dobrze sprawują i ozdabiają Twoje drzewko :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nachwaliłam się, bo na to zasługujesz. W te śnieżynki włożyłaś dużo serca i pracy, mają takie malutkie oczka. Misterna robota ☺

      Usuń
  2. Prześliczne śnieżynki :)
    Choinka z nimi będzie bajeczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obawiam się, że w tym roku nie skompletuję wszystkich ozdób, ale liczę, że przyszłoroczna choinka będzie skąpana w szydełku i koronkach.

      Usuń
  3. Ja też choruję na takie śnieżynki. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.