poniedziałek, 13 listopada 2017

1. Pierwszy blogowy wpis

Witam Was na moim blogu.

Już od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem prowadzenia bloga, niestety wciąż na drodze stawały różne przeszkody otulone przede wszystkim niewiedzą i strachem. Tak, nie wiedziałam od czego zacząć i jak wśród Czytelników przyjmie się kawałek mojego świata. 
Kiedy decyzja zapadła, sporym kłopotem okazała się nazwa. Jak ją wybrać, aby niosła to, co mam do przekazania i pokazania? Chciałam pisać o moich zainteresowaniach, rękodziele, o tym, co mnie bawi i wzrusza, a nawet, co denerwuje czy smuci - o moim życiu, więc w nazwie bloga musiało się zawierać moje imię. I co dalej? Ciekawe nazwy z Moniką i pasją, bzikiem, zakątkiem itp. były zajęte, więc wzięłam pod uwagę określenia typu "Monika w krzyżykach lub krzyżyki Moniki". Szybko jednak zrezygnowałam, gdyż haft krzyżykowy jest moim największym hobby, ale nie jedynym. 

Ostatecznie nazwa wpadła mi do głowy przypadkowo, gdy w ostatnim poście na FB wspomniałam, że niedługo zaproszę Was na mojego Monikowego Bloga, nie miałam na myśli tej nazwy, jest zbyt ogólna, a ja nie będę pisać o wszystkim, tylko o pasjach i tak oto gościcie na blogu Monikowe Pasje :-).

Dla mnie pasja ma kilka znaczeń, dlatego przeczytacie tutaj o moim wielkim zamiłowaniu do haftu krzyżykowego, którego wiele lat temu nauczyła mnie ciocia Ela. Przybliżę Wam też eksperymentowanie ze scrapbookingiem, które uprawiam od roku, może wrócę do dziergania na drutach, a może spróbuję zupełnie czegoś nowego, a Wy będziecie (mam nadzieję) towarzyszyć mi na drogach i bezdrożach wszelkich technik rękodzielniczych. Zapewne wspomnę też o przeczytanych książkach, na które ostatnio mam mniej czasu, albo wypróbujemy razem interesujący przepis, choć przyznam się, że dawniej częściej eksperymentowałam w kuchni i robiłam więcej przetworów. Moją pasją jest również dom i mój syn, z którego jestem ogromnie dumna, więc niewykluczone, że czasem i na ten temat napiszę kilka słów :-). 

W tym miejscu pragnę skierować podziękowania do wielu z Was, Rękodzielniczek, które swoimi ciepłymi komentarzami pełnymi wsparcia, namawiałyście mnie na założenie bloga. Przede wszystkim dziękuję Ani i Krysi, które pomogły mi zrobić ten krok.

Pozdrawiam :-).

24 komentarze:

  1. To jestem Twoim pierwszym obserwatorem i z przyjemnością piszę pierwszy komentarz pod Twoim pierwszym wpisem :) Witaj w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uluś. Cieszę się, że to Ty jesteś moim pierwszym komentatorem, bo to dzięki Tobie i Twojemu całorocznemu wyzwaniu, stałam się bardziej aktywna i chętnie publikowałam moje prace :-).

      Usuń
  2. No to ja druga :) Cieszę się ,że dołączyłaś do blogowego światka.Powodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też się cieszę z tej decyzji, choć mam jeszcze kłopoty z dodaniem na pasku bocznym tego, co bym chciała tam umieścić...

      Usuń
  3. Również witam, czekam na Twoje rękodzieło, bo jest na co popatrzeć, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rękodzieła tu nie zabraknie. Zapraszam.

      Usuń
  4. Nareszcie się doczekałam :D Zrobiłaś krok w dobrym kierunku :) Gratuluję, życzę powodzenia i licznych obserwatorów. Już w tej chwili do nich dołączam, bo wiem, że warto będzie tu zaglądać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Będę się starała prowadzić go w ciekawy sposób, aby moi goście czuli się tu dobrze, a nie jak na wykładach 😀

      Usuń
  5. Super! Witaj w blogosferze! Życzę wiele ciekawych wpisów, szczerych komentarzy i przyjemności z prowadzenia bloga! Powodzenia Moniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam do obserwatorów i czekam na kolejne posty - zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam wszystkie blogi "pod ręką", na pewno częściej będę zaglądać :-)

      Usuń
  7. No i super Moniś :) ja jak swojego zakładałam to też byłam pełna obaw ale chciałam mieć swoje miejsce gdzie mogłabym napisać cos wiecej o danej pracy. Mam blogi które regularnie odwiedzam i parę osób które zawsze do mnie też zaglądają. No i ja zawsze mówię że blog to jak spotkanie z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Coś w tym jest 😊. Fajnie podzielić się spostrzeżeniami czy opinią. Czasem komentując czyjś wpis lub pracę, zaczynam się rozpisywać i sama muszę się stopować, a to zwyczajnie "chce się pogadać" ☺

      Usuń
  8. Cieszę się, że się zdecydowałaś :) Powodzenia na blogspocie, no i oczywiście niegasnącej weny do rękotworzenia i pisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Oj przyda się. Trochę martwi mnie, że np. z braku czasu może mi się przestać chcieć pisać i tworzyć... ale jestem dobrej myśli, wszak każdemu może się trafić gorszy dzień ☺

      Usuń
  9. No witam w blogowym świecie, bardzo dobra decyzja, będę zaglądać :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo fajnie, że założyłaś bloga, zobaczysz że za jakiś czas stwierdzisz że to była świetna decyzja. Ja też miałam na początku obawy i sporo czasu upłynęło zanim ktoś zaczął na mojego bloga zaglądać. A dziś... nie wyobrażam sobie życia bez niego, jakby było pusto i nudno :) Tak więc witaj wśród nas i niech Twoja pasja i blog trwają i się rozwijają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa. Wciąż mam obawy, czy nie zanudzę swoich Czytelników :-) albo czy będę miała na blog i robótki wystarczająco dużo czasu "z pracą, dzieckiem i domem na głowie" :-), ale jestem dobrej myśli.

      Usuń
  11. Moniko cieszę się, że podjęłaś myśli o założeniu bloga. Będziemy w ramach mozliwości wpadać do Ciebie i oglądać Twoje piekne dzieła.
    Serdecznie pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.