sobota, 5 maja 2018

34. Pamiątka Chrztu Świętego w formie exploding boxa

Witajcie.

Praca, którą pragnę Wam dziś pokazać, to moje drugie pudełeczko pełne dobrych życzeń. O pierwszym pisałam tutaj, a to powstało na prośbę mojej koleżanki dla jej chrześnicy.

Kiedy Paulina zadzwoniła do mnie z zapytaniem, czy mogłabym przygotować kartkę - pamiątkę chrztu, ucieszyłam się bardzo i od razu zrodził się pomysł, który zrealizowałam dokładnie tak, jak chciałam. Wprawdzie nie uskarżam się się na nadmiar czasu i niedobór obowiązków ;-), ale miesiąc temu miałam przyjemność poznać małą Amelię przy okazji spotkania w gronie kilku koleżanek, więc z radością podjęłam się zadania.


Do wykonania pudełka wykorzystałam prześliczną kolekcję "Shabby baby" Craft&You Design, która idealnie pasowała do mojego pomysłu. Uważam, że kolory papierów, ich elegancki i uroczy wygląd, motywy niemowlaka, romantycznych różyczek i serduszek, ładnie współgrają z dodatkami, które użyłam do dekoracji. 



Centralnym elementem boxa jest gipsowy aniołek, którego umieściłam na serwetce wyciętej z wykrojnika i otoczyłam różyczkami Wild Orchid Crafts oraz listkami, które wycięłam dziurkaczem i wytuszowałam ich brzegi. Starałam się dobrać zieleń pasującą do listków na papierze, dobrałam również odpowiedni odcień tuszu oraz kwiatków, aby całość idealnie się komponowała.


Ścianki pudełka ozdobiłam serwetkami, kwiatkami, listkami, a także tekturkami, które pokryłam różowym tuszem.





Box trafił już w ręce Pauliny. Mam nadzieję, że spodoba się rodzicom Amelii i będzie przypominał ten ważny i piękny dzień.

Pozdrawiam :-).

13 komentarzy:

  1. Jak to w całości ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pudełeczko!
    Idealne dla takiego maleńkiego aniołka :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne pudełeczko!pięknie dobralaś wszystkie dodatki.Będzie wspaniałą pamiątką ☺ pozdrawiam niedzielnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, idealnie skomponowany box. Jestem pełna zachwytu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełko, dopracowane w każdym calu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyszedł ten box. Świetne papiery i dodatki. A ten Aniołek w środku jest boski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ozdobione ścianki i środek :-)Wspaniała pamiątka z okazji chrztu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny ten box :) Wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała pamiatka!!! I do tego ozdobiony chwytak....super Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytanie, taki słodki, pachnący cukierkami, świetny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne pudełko! I wszystko w nim takie dograne i ze smakiem.
    Powiem szczerze, jak nie lubię różu, to w tej kompozycji się zakochałam ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny box :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.