piątek, 25 maja 2018

36. Dzwoneczek w zielonej sukience

Witam Was w ten przepiękny poranek.

Czas leci nieubłaganie, a mnie rosną zaległości blogowe. Myślałam, że w tym tygodniu uda mi się je nadrobić, gdyż Piotrek wyjechał na kilkudniową wycieczkę do Zakopanego, Krakowa i Energylandii, a tu nic z tego... Mimo, że hafcik powstał w zeszłym tygodniu, a w poniedziałek kończyłam kontury, to dopiero dziś mam chwilę, aby usiąść do komputera i go Wam pokazać.

Haft przygotowałam na zabawę Ani "365 dni w bajkowej krainie". W tym miesiącu wytyczne to: spodnie lub sukienka, więc u mnie zagościła sukienka, a konkretnie Dzwoneczek w zielonej sukience.


Dzwoneczek to wróżka i przyjaciółka Piotrusia Pana, bohatera książek i filmów animowanych o chłopcu, który nie chciał dorosnąć.




Tkanina - biała kanwa 14ct, mulina Ariadna (trzy nitki)
Wymiary haftu - 60/74 xxx
Wielkość obrazka - ok. 11/14 cm


Do przygotowania haftu wykorzystałam kilka kolorów starej palety, toteż posyłam go do zabawy Moniki "Wymiatamy resztki". Na poniższym zdjęciu widoczne zestawienie wszystkich wykorzystanych do haftu barw.



Pozdrawiam Was i życzę cudownego weekendu :-).

13 komentarzy:

  1. Urocza jest ta dzwoneczkowa księżniczka w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bajkowy haft.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzwoneczek wyszedł naprawdę słodki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik wygląda wspaniale a co do wolnego czasu - znam ten ból - u mnie podobnie :-))) Uściski i pozdrowienia gorące!

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe cudowny ten hafcik , przepiękny wzór i kolory muliny. A sam haft Moniko podziwiam perfekcję, krzyżyki równiutkie jak od maszyny. Przyznam że ja bym się nie odważyła pokazać takiego zbliżenia na haft.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna wróżka, a krzyżyki mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.