środa, 17 października 2018

48. Kolorowa jesień

Witajcie.

Tegoroczna jesień jest zdecydowanie jedną z najładniejszych, jakie pamiętam. Zewsząd zaskakuje pięknymi kolorami liści od limonkowo-żółtego, poprzez pomarańcze, czerwienie, bordo, na brązach kończąc. Ciepłe i słoneczne dni pozwalają się nią cieszyć i korzystać z tych uroczych chwil.

Moją pierwszą w tym roku jesienną pracą również jest kolorowy liść - haft, który postanowiłam wykorzystać jako nietypową zakładkę do książki.


Najpierw przygotowałam hafcik. Zajęło mi to trochę czasu, gdyż wzór wprawdzie jest nieduży (63x59 krzyżyków), ale zawiera kontury z jednej oraz dwóch nitek i przede wszystkim składa się z ponad 30 kolorów. Poza głównymi barwami, kilkakrotnie występuje w nim łączenie dwóch nitek. Owe zmiany kolorów okazały się bardzo czasochłonne.
Potem usztywniłam hafcik, wycięłam w kształt liścia i oprawiałam w arkusz papieru z kolekcji "Jesienne liście" Galerii Papieru. Następnie dodałam zakładce frędzelek, który wykonałam w formie plecionki z siedmiu występujących w hafcie kolorów.

Hafcik bez konturów i w wersji ukończonej.





Wykorzystane muliny.


Z przyjemnością korzystam już z mojej jesiennej zakładki :-).


Tkanina - biała kanwa 14ct, mulina Ariadna (dwie nitki)
Wymiary haftu - 63/59 xxx
Wielkość obrazka - ok. 12,5/12 cm

Zakładkę pragnę posłać na zabawę "Inspiracja - motyw liście" na blogu DIY.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :-).

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna zakładka i taka oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna, zakochałam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten listek.. ale chyba bym sie nie podjęła wyszywania w takiej ilości kolorów . Więc dodatkowo podziwiam Twoją cierpliwość.
    Powodzenia w zabawach

    OdpowiedzUsuń
  4. Super haft i świetnie zagospodarowany na zakładkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super haftowany listek, swietny pomysl na zakladke, tylko nie zostaw go na spaerku w listkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna, niepowtarzalna zakładka! powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna i jesienna zakładka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY-zrób to sam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca! Zachwycam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam cierpliwości do krzyżyków, gratuluję cierpliwości 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna praca, podziwiam efekt końcowy:) Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Od A do Zet, pozdrawiam, Edyta- DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalna i pracochłonna inspiracja. Takiej zakładki to ja jeszcze nie widziałam. Na pewno w jej towarzystwie czas z książką jest spędzony bardzo przyjemnie. Dzięki za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu od A do Zet i życzę powodzenia:

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca! Świetnie się prezentuje. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna jesienna zakładka! Ma super kształt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Monika cudna zakładka!!! Dziękuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE! DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.