niedziela, 30 września 2018

47. Kartki na zabawy blogowe

Witajcie.

Dziękuję za Wasze komentarze i wszystkie dobre słowa pod ostatnim oraz poprzednimi postami.

Dziś pragnę pokazać Wam część zaległych karteczek na zabawy blogowe. Po ostatnich wydarzeniach, przepełniające mnie szczęście powoduje, że górę bierze radosna twórczość i niekiedy moje propozycje nieco bardziej odbiegają od oryginału niż miałam w zamierzeniu :-).

Zacznę od kartek na zabawę Ani "Kartki przez cały rok". W lipcu i sierpniu naszym zadaniem był lift. Z zaproponowanych wzorców wybrałam kartkę Ewy i Uli.



A oto moje propozycje:





Natomiast we wrześniu ponownie pojawiło się bingo.


Ja wybrałam: brokat, kropki, warstwy i niebieski.



Oto wszystkie kartki dla Ani.


Czas na kartki na zabawę Uli, u której tworzymy świąteczne karteczki według mapki. Lipcowa mapka wraz z moją interpretacją.




Wrześniowa mapka.




Ostatnią kartką jest moja propozycja na wrześniową odsłonę zabawy Kasi "Choinka 2018".




Wszystkie hafciki powstały z resztek tkanin i mulin, więc posyłam je do Moniki - Igiełki MB.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :-).

13 komentarzy:

  1. Moniko choć wszystkie kartki prześliczne to jako wielbicielka róż w tej różanej to się zakochałam.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki starannie wykonane i z dokładnością , ale mnie przypadła do gustu ta z różą - przecudna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia jakie cudne prace, wspaniałe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow .. Moniko ale cudowne hafty wybrałaś do kartek. Te pastelowe róże są przepiękne, świetne tez te monochromatyczne hafty na kartkach dla Uli. Ja jestem zachwycona wszystkim Twoimi kartkami . Perfekcja w haftowaniu i perfekcja w oprawie .
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Monisiu, cudne kartki a hafty fantastyczne i tak je pięknie wyeksponowalaś😊 podziwiam i pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniczko, przepiękne kartki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. przeurocze karteczki, wszystkie, choć najpiękniejsza jest ta pierwsza z różą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne kartki :) Każda urzeka swoją niepowtarzalnością i dopracowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki...wyjątkowe kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne te Twoje karteczki, takie spokojne, stonowane kolory. Wszystkie piekne, ale najbardziej podoba mi się z haftowanymi różami.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj coś mi nie po drodze dzisiaj z techniką.
      Kartki są naprawdę śliczne. Te w brązie trafiają idealnie w mój gust, ale pozostałe też są świetne. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Kartki są cudowne :) Twoja tagowa mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.