wtorek, 13 listopada 2018

52. Pierwsze urodziny Monikowych Pasji

Witajcie w tym szczególnym dla mnie dniu.

Tak, to już rok, od kiedy nieśmiało postawiłam pierwsze kroki w blogowym świecie. Jak go oceniam? Był niezwykły, pełen ciekawych i nowych dla mnie sytuacji. Poznałam niesamowite osoby, miałam okazję wspólnie bawić się w zabawach blogowych, a także nauczyć się nowych technik, jak choćby decoupage.


Co teraz? Chcę tworzyć, poznawać różne techniki rękodzielnicze i eksperymentować. Pragnę uczyć się pod okiem doświadczonych koleżanek i pokazywać Wam moje lepsze i słabsze prace, może nawet inspirować, jeśli oczywiście nadal będziecie chcieli mnie odwiedzać :-).

W tym miejscu pragnę Was zaprosić do wzięcia udziału w urodzinowej zabawie. Wśród wszystkich moich Gości wylosuję jedną osobę, która otrzyma bon podarunkowy o wartości 50 zł na zakupy do sklepu Zielonekoty.pl. Bon już czeka, będzie też mała niespodzianka :-).

Od dawna chciałam przygotować podarunek urodzinowy, jednak nie mogłam się zdecydować, jaką formę nagrody wybrać: przydasie, papiery czy może zestaw hafciarski lub do decoupage. Rozwiązanie przyszło samo, gdy składałam zamówienie w sklepie, pomyślałam wtedy, że taki bon to strzał w dziesiątkę. Odwiedzając Wasze blogi zauważyłam, że wiele z Was tworzy karteczki, więc bon pozwoli Wam dokonać ciekawych zakupów jeszcze przed Świętami, może również stanowić atrakcyjny podarunek.

Co trzeba zrobić?
  • W komentarzu pod tym postem wyraź chęć wzięcia udziału w zabawie
  • Możesz także poinformować o candy na swoim blogu lub profilu, ale absolutnie nie jest to warunek. Jeśli zdecydujesz się wspomnieć znajomym o zabawie, proszę, umieść u siebie urodzinowy banerek.
  • Nie musisz również być Obserwatorem bloga, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi bardzo miło. 
  • Możesz też wyrazić swoją opinię na temat mojego bloga pod tym wpisem lub w osobistej informacji na adres monikowe.pasje@gmail.com. Dziękuję za wszystkie komentarze, również ze słowami krytyki, wszak mobilizują do zmian na lepsze :-).
Zabawę proponuję aktywnym blogerom, nie wezmę pod uwagę blogów tylko z wpisami typu rozdawanki/candy.

Na zgłoszenia czekam od dziś, 13 listopada, przez dwa tygodnie, czyli do dnia 27 listopada włącznie. Wyniki ogłoszę do końca miesiąca. Życzę powodzenia i dziękuję, że jesteście moimi Gośćmi.

Pozdrawiam Was cieplutko.

22 komentarze:

  1. Gratuluję rocznicy blogowania, życzę dalszych lat. Zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ��
    Życzę dalszych ciekawych doznań ��

    OdpowiedzUsuń
  3. �� no oczywiście potwierdzam chęć udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, jeszcze gratuluje tak udanego roku.
    Obserwuję Cię od początku i jestem pełna podziwu dla Ciebie i twoich umiejętności. Piszesz czasem, że robisz coś pierwszy raz, a efekty można porównać z profesjonalistkami :)
    Życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania i pozyskania wielu nowych umiejętności.
    Z chęcią spróbuję szczęścia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, staję w kolejce :) Na wstępie wszystkiego dobre z okazji roczku, rozwijaj się, rozwijaj, właśnie o to chodzi :)
    Banerek umieszczę wieczorkiem na blogu, parę słów o blogu, będzie ciężko, bo od strony blogowej cię nie znam, i w kilka dni nie poznam. Ale widziałam prace na fb, i bardzo mi się podobają, masz ogromny talent który rozwijasz w cudowny oraz profesjnalny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja staję w kolejkę :)
    Moniko gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu takich rocznic. Twoje prace od początku są piękne i dopracowane w każdym szczególe, wiem bo sama jestem właścicielką pięknej kartki i torebki świątecznej :) Tworzysz śliczne rzeczy, a tych zdolności ja mogę Ci tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko z wielka radością wezmę udział w Twojej zabawie. Pomysł z bonem podarunkowym, rewelacyjny!
    Gratuluje Ci pierwszego roku blogawania i życzę jeszcze wielu kolejnych urodzinek. Żeby Ci się zawsze chciało tworzyć, pisać i uczyć ciągle czegoś nowego. Wszystko za co się zabierasz robisz zawsze z wielką dbałością o najdrobniejszy szczegół. Lubie oglądać Twoje prace bo zawsze są profesjonalne, wykonane po mistrzowsku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roczku i z chęcią zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku w blogosferze i życzę kolejnych, twórczo zakręconych rocznic :)
    Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Jestem z Tobą od samego początku i trwam ;) nie zawsze komentuję, ale zaglądam :)
    Życzę, abyś poznała wiele nowych wspaniałych technik i dzieliła się z nami później efektami :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno u Ciebie nie byłam Moniko, a jak już przyszłam to od razu trafiłam na imprezę:) Oczywiście stoję w kolejce, chociaż wiem, że mam marne szczęście:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione, ale bardzo serdeczne życzenia kolejnych Twórczych lat, zadowolenia z tego co robisz, wielu uśmiechniętych klientów, spełnienia marzeń. Wiem, że nie spełniam warunków zabawy bo jest mocno po wyznaczonym prze ciebie czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, jednak łapie się, więc cichutko staje w kolejce.

      Usuń
  13. Gratuluję pierwszej rocznicy i nieśmiało ustawiam się w kolejkę po cukieraski :) Tworzysz piekne prace, z chęcią przycupnę u Ciebie na dłużej :)
    Zapraszam również do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji pierwszych blogowych urodzin! Wielu dalszych inspiracji Ci życzę! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. Będę do Ciebie zaglądać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 1-go roczku! Ustawiam się w kolejce! Banerek zabieram :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pierwszej rocznicy! wszak, to zawsze najtrudniejszy moment. A Ty poradziłaś sobie fantastycznie! Tworzysz bardzo piękne i ciekawe prace, i zawsze z ogromną chęcią zaglądam do Ciebie:) Ja również zapisuję się do zabawy i zasyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczku Monia, życzę kolejnych wielu lat, banerek u mnie na stronie, oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością zgłaszam chęć dołączenia do zabawy :) jeszcze raz skladam urodzinowe gratulacje i życzę kolejnych pasjonujących wyzwań i satysfakcji :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje pierwszej rocznicy, jestem niewiele starsza ale pamiętam, ze na roczek miałam 50 obserwatorów i bardzo sie cieszyłam. Tobie już tylko tyci tyci brakuje :) A potem juz leci...
    Jeszcze raz gratuluje, jeśli masz ochotę zapraszam do siebie i z przyjemnością staję w ogonku po niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję roczku :). I życzę kolejnych pomyślnych lat w świecie blogowym :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).
    Baner umieszczę na prawym pasku bocznym.

    Jeśli chodzi o Twojego bloga, to jestem na nim pierwszy raz ale jak dopełnię wszelkie formalności, to sobie go przejrzę :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Monisiu, moje Najszczersze Gratulacje z okazji pierwszych blogowych urodzin! A że tworzysz przepiękne i inspirujące rzeczy, to takich urodzin na pewno jeszcze wiele przed Tobą, czego Ci serdecznie życzę:-) Z przyjemnością zapisuję się do zabawy:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.