niedziela, 4 sierpnia 2019

93. Piaskowe inspiracje

Witajcie.

Dziś piasek w roli głównej, gdyż on właśnie jest tematem sierpniowej zabawy z cyklu "Inspiracje" na blogu DIY - zrób to sam. Zapraszam wszystkich do pochwalenia się Waszymi nowymi i starszymi pracami z użyciem piasku, szczegóły znajdziecie tutaj.

Niedawno przeczytałam informację, że nasza stogowska plaża, ze swoimi 132 metrami, jest najszerszą w kraju, więc zażartowałam sobie, że mam skąd ten piasek brać :-). Przygotowałam trzy skromne inspiracje, ale mam nadzieję, że pomysłów Wam nie brakuje i chętnie dołączycie do zabawy.

Pierwsza inspiracja to dekoracja z piaskiem i muszelkami oraz świecznik w jednym.




Druga to wakacyjna ramka z piaskiem oraz pamiątki znad morza.


Ostatnią jest shaker box w formie tagu ze zdjęciem, piaskiem i maleńkimi muszelkami. Dodam, że niektóre z muszelek ukrytych w piasku są wielkości około 3 mm. Dodatkiem do zdjęcia są skarby naszych plaż, czyli piasek, muszle i bursztyny, które umieściłam w małych buteleczkach.



Świecznik i tag posyłam do zabawy "Na ruchomych wydmach" na blogu "Świat nicią malowany".


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

11 komentarzy:

  1. Śliczne inspiracje Moniko nam pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy inspiracje fantastyczne :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te twoje inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe inspiracje! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko rewelacyjne prace . ja miałam kompletna pustkę, jeżeli o piasek chodzi.. poza tym nie miałam piasku :-).
    Bardzo mi się podoba Twój świecznik w kieliszku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, ramki wyszły super;) piasek tworzy na nich prawdziwie morski klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super inspiracja. Rameczki cudne. Piasek, morze - chętnie byśmy w takie miejsce wyruszyli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe inspiracje Moniu :)
    Podoba mi się szczególnie świecznik, ale pozostałe też czarują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite pomysły miałaś z tym piaskiem. Fantastyczne pamiątki i dekoracje stworzyłaś.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły i prace, mnie szczególnie urzekl shaker,jest genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny jest ten świecznik :) dziękuję serdecznie za udział w moim wzywaniu i serdecznie zapraszam do wyzwania wrześniowego -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/09/na-uniwersytecka-nute.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.