sobota, 31 sierpnia 2019

97. Kartki na zabawy blogowe

Witajcie.

Nie wiem, jak Wy, ale ja mam spory kłopot z przygotowywaniem prac o tematyce świątecznej w czasie tych okropnych upałów. Jednakże, aby nie narastały zaległości, powolutku powstają kolejne karteczki. 

Pierwsza to karteczka na zabawę Kasi "Choinka 2019". Do hafciku dobrałam papiery z kolekcji "On the Couch" Craft O'Clock.




A to karteczka dla Ani i zabawy "Wiosna i lato z paletą kolorów". Na kartce widnieją prawie wszystkie kolory z palety, czyli biały, żółty, różowy, czerwony, zielony i błękitny. Dodatkową wytyczną w sierpniu jest kokarda. 



Oba hafciki posyłam również na zabawę Moniki "Wymiatamy resztki".


Kolejna kartka powstała według wytycznych Ewy w zabawie "Tniemy i gniemy - wyzwanie # 12".



Dziękując za odwiedziny ślę serdeczne pozdrowienia.

11 komentarzy:

  1. Masz rację, ciężko zabrać się za kartki świąteczna jak na dworze 33 stopnie. Twoje kartki wyszły przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki są przepiękne, choć temat świąteczny w takie upały jest bardzo paradoksalny, nie dziwię się, że trudno tak działać. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafty cudowne, ale wisząca bombka w formie namiotowej wygląda fantastycznie !
    Cieszę się, że zrobiłaś karteczkę namiotową na naszą zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko świetne wszystkie kartki . Hafciki tez już kiedyś wyszywałam, są bardzo fajne i szybko sie haftują.
    Pozdrawiam i dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, aż chłodniej, gdy się pomyśli o świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki! Podoba mi się ich prostota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale slicznie ! Pieknie wykonane hafciki i tak starannie oprawione....ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne!!! Haftowane karteczki... po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.