środa, 30 września 2020

130. Zawieszki z reniferem

Witajcie.

Okrągłe kartki - zawieszki z wyhaftowanym zabawnym reniferem są Wam dobrze znane, w tym roku powstało już 6 takich kartek (zaprezentowałam je tutaj i tutaj). Jednakże postanowiłam przygotować jeszcze kilka, aby nie zabrakło mi kartek na świąteczne życzenia. Wszystkie posyłam na zabawę Kasi "Choinka 2020".
Kolejnych sześć karteczek również przygotowałam z wykorzystaniem resztek mulin oraz papierów scrapowych, których mam całe pudło.





Tym samym mam już 12 kartek, cały zestaw zostanie wysłany do blogowych koleżanek.


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

12 komentarzy:

  1. Moniko jesteś wielka. Ten wzorek jest uroczy a kartko-zawieszki zrobione przez Ciebie piękne. Uwielbiam takie właśnie zestawy, podobne a jednak każdy inny. Mnie się bardzo podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są i szczerze powiem, że potrafię wybrać tego naj, w każdym kolorze reniferek prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ przepiękna kolekcja 😍 nie potrafię stwierdzić w której wersji kolorystycznej podoba mi się najbardziej. Niby to samo a każdy renifer mimo to jest inny. Mistrzostwo 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna produkcja słodziaków :) Są cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca kolekcja reniferów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny widok na wszystkie bombkowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudniaste te zawieszki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Monisiu, fantastyczne są te karteczki! pełne kolorów i radosne, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca kolekcja zawieszkowych bombek,są tak kolorowe i pozytywne że będą wielką ozdobą choinki:) Brawo! Bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolekcja, bardzo mi się podoba!!💪😍❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Monia z Ciebie to prawdziwa fabryka wytwarzająca urocze kartki :)
    Kolejna porcja cudnych reniferków, jestem zachwycona
    Twoimi pracami od zawsze:)
    Pozdrowienia słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.