niedziela, 6 listopada 2022

187. Cztery pory roku - jesień

Witajcie.

Nadeszła jesień, więc czas przybliżyć Wam jesienny obrazek z serii Coricamo "Cztery pory roku". Haft powstał już jakiś czas temu, w październiku 2017 roku, na wyzwanie na blogu DIY, w którym zajął pierwsze miejsce. Efekt tak bardzo mi się spodobał, że postanowiłam przygotować wszystkie hafty, jednak nie miałam na nie czasu. W tym roku z wielką przyjemnością je ukończyłam. Widoczki wiosenny i letni pokazałam tutaj i tutaj.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 30 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 88 x 88
Wielkość haftu - 15 x 15 cm
Źródło - coricamo.pl



Dziękuję pięknie za odwiedziny i przesyłam pozdrowienia.

7 komentarzy:

  1. Fajne są te widoczki, kiedyś tez miałam w planach cztery poro roku... ale plany sobie a wykonanie sobie. Nie znalazłam odpowiednich wzorów a poza tym zbyt się rozdrabniam na różne techniki, a nie zwykłam tworzyć UFOków jak cos zaczynam to staram się ukończyć.
    Fajnie masz że się skupiasz tylko na krzyżykach i ich wykończeniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się spodobały te obrazki i nawet mam takie tamborki, ale kiedy je wyszyje to inna historia. Twój obrazek jest zachwycający! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna seria, a jesień najpiękniejsza - pewnie przez te kolory.:) Czekam na zimę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jesień. Bardzo lubię serie z porami roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft Moniko, kiedyś wyszyłam ptaszki w czterech porach roku i podarowałam Przyjaciołom 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny haft, kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.