sobota, 25 marca 2023

198. Medalion z latarnią

Witajcie.

Nadszedł czas na kolejną bombkę z hafcikiem na zabawę Kasi "Choinka 2023". Podobnie jak ostatnio, ponownie sięgnęłam po moje stare czasopismo ze schematami, tym razem z 2004 roku. Wybrałam z niego kilka wzorów, które pragnę umieścić w akrylowych medalionach. Dziś pierwszy z kompletu - medalion z latarnią.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - DMC, Ariadna (trzy nitki), 12 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 33 x 33
Wielkość haftu - 6 x 6 cm
Wysokość bombki - 9 cm
Źródło - "Kram z robótkami", dodatek specjalny nr 5/2004



Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

6 komentarzy:

  1. Wiesz Moniko że jestem zachwycona Twoim medalionami. Chyba se kilka kupię , choć mówiłam że już nic nie kupuję dopóki nie zużyje tego co mam .
    Świetny hafcik znalazłaś !! A motyw latarenki bardzo lubię !! Teraz widzę że te medaliony są zdobione od środka, świetny pomysł bo przynajmniej "święcą" się bez lakierowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny medalion z uroczą latarenką :-) Cudna ozdoba :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniczko stworzyłaś kolejne cudo.
    Wspaniały hafcik i jak zawsze mistrzowsko oprawiony.
    Jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności.
    Uściski zasyłam :*
    K.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.