wtorek, 23 maja 2023

205. Karteczka pełna kwiatów

Witajcie.

Ostatnio rzadziej sięgam po igłę i muliny, za to z ogromną radością tworzę kartki, a z jeszcze większą przyjemnością przygotowuję do nich kwiaty z foamiranu.


Tym razem pragnę pokazać Wam karteczkę, do której pierwszy raz użyłam papierów ScrapAndMe. Wykorzystałam kolekcję "Simple Story 3 beige" wraz z elementami do wycinania oraz arkusz listków "Leaves 3". Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, który potuszowałam, aby nadać kwiatom odpowiedni odcień. Całą kompozycję umieściłam na prześlicznej tekturce serwetce od Miszmasz Papierowy (tutaj), której ażur idealnie pasuje do wzoru na jednym z arkuszy.





Moją karteczkę posyłam na kwieciste wyzwania:





Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

9 komentarzy:

  1. Super karteczka. Za Kwiaty Podziwiam, są przepiękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta karteczka a kwiaty z foamiranu wychodzą Ci rewelacyjnie. Podziwiam Cię że wszystko u Ciebie takie perfekcyjne i świetnie wykończone, jesteś bardzo dokładna. A w rękodziele głównie chodzi o to żeby robić to co sprawia nam przyjemność.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniś,jak zawsze śliczność stworzyłaś, masz dziewczyno zdolne łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, bardzo mi się podoba. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Użyłaś ładnych papierów i kwiatów. pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka. Dziękuję za zabawę na blogu miszmaszowym. pozdrawiam, DT Koraliki Beaty

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki u Ciebie są tak samo śliczne jak i haft. Dziękuję Ci, że bawisz się z nami na blogu Miszmasz Papierowy. Ściskam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kompozycja, brawo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna praca to jej się należało zwycięstwo w Miszmaszu :) Gratulacje Moniko :) !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.