wtorek, 30 maja 2023

206. Karteczka ślubna w zieleni

Witajcie.

Ależ się rozszalałam :-). To czwarta karteczka z kwiatami w tym roku. Tym razem prosta, bez przepychu i dodatkowych elementów dekoracyjnych. Główną ozdobą są tutaj róże, które wykonałam z kremowego foamiranu.


Do przygotowania kartki wybrałam kremową bazę DL i papiery Paper Heaven "Złote sny". Różyczki zrobiłam z foamiranu, który lekko potuszowałam. Zielone listki wycięłam z gratisowych paseczków tego samego producenta, natomiast do wykonania jasnych listków wykorzystałam beżowy arkusz z kolekcji "Dzikie z natury" oraz stempel z gałązką AB Studio.




Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

5 komentarzy:

  1. Z tymi kwiatami jesteś niesamowita, pięknie Ci wyszły te róże. A kartka jest cudna cieszę się ze robisz to co lubisz i co Cię odpręża, tak trzymaj.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczna, a róże zachwycają! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka szczególnie że lubię zieleń :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz talent Dziewczyno! Róże pierwsza klasa, jak żywe.... 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje róże jak żywe, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.