środa, 27 września 2023

214. Haftowane miechunki

Witajcie.

Nadszedł czas, kiedy piękne pomarańczowe lampiony miechunki przykuwają uwagę w ogrodach, więc i u mnie zagościły :-). Już od dawna nosiłam się z zamiarem wyhaftowania tego obrazka, aby mieć komplet z winobluszczem, który powstał dwa lata temu (tutaj), ale wciąż brakowało czasu na ten projekt.



Jeszcze nie wiem, czy wykorzystam je jako ozdobę ścian, okładki na notesy czy może komuś podaruję, ale cieszę się, że wreszcie mam oba hafciki.


Moje miechunki posyłam na wyzwanie #63 WYZWANIE - WRZESIEŃ - Jesienny moodboard na blogu DIY - Zrób to sam.

Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

10 komentarzy:

  1. Śliczne hafty Moniu. Mam szczęście mieć miechunkę w ogródku. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika super hafcik, zresztą wszystko co haftujesz jest cudne , takie równiutkie są Twoje hafty!!. Powodzenia w wyzwaniu, jak nic zgarniesz pierwszą nagrodę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie jesienne hafty. Miechunki cudo! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Cudne! Świetna kolorystyka i przepiękny wzór! Bardzo dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam i życze powodzenia DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsuń
  5. To je opravdu něco úchvatného. To muselo dát práce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowny obrazek. Piękny wzór i kolorystyka, wszystko równiuteńko wyszyte. Podziwiam, bo wyszywanie na drobnej kanwie jest pracochłonne. Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam. DT DIY - Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne hafty! 😍 Bardzo podoba mi się Twój pomysł z wykorzystaniem ich jako okładki do notesów.
    Z ciekawości - jak wiele czasu zajmuje Ci wykonanie jednego takiego haftu? Miałam kiedyś kilka podejść do haftowania, ale nie poczułam do tego mięty. Co nie zmienia faktu, że mam słabość do oglądania haftowanych prac innych osób.
    I dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu na blogu DIY. Pozdrawiam gorąco! DT DIY Adrianna - Adzik tworzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Och sa śliczne, cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej ale cudne.... oba przepięknie wygladaja !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.