niedziela, 22 kwietnia 2018

33. Grudniowo w kwietniu

Witajcie.

Dziś chciałabym Wam pokazać kolejne dwie strony grudniownika oraz karteczki na kwietniowy etap zabawy u Kasi "Choinka 2018".

Tematem czwartej odsłony grudniownika w zabawie Inki jest Mikołaj i książki na Święta. Pierwszą kartkę przygotowałam pod kątem umieszczenia tam zdjęcia Mikołaja - postaci lub interesującej dekoracji z nim w roli głównej. Natomiast druga kartka chwilowo jest nieokreślona. Tylne strony obu kart zagospodarowałam kieszonkami, które wykorzystam w razie potrzeby.

Przód i tył obu kartek.


Cieszę się, że mój grudniownik jest coraz pełniejszy :-). Zastanawiam się tylko, czy kółeczka, które zamówiłam, nie będą za małe. Koleżanka mnie uprzedzała, że wypełnione grudniowniki bywają grube, więc powinnam posłuchać doświadczonej scraperki :-).



✽ ✽ ✽

Na zabawę Kasi tym razem przygotowałam dwie kartki z wykorzystaniem hafcików, które powstawały stopniowo od stycznia. Wreszcie udało mi się wyhaftować tyle obrazków, że mogłam stworzyć dwie patchworkowe kartki. Na pewno będzie ich więcej :-).





Schematy mini haftów zaczerpnęłam z czasopisma "Kram z robótkami" numer 5/2003. Do wykonania ich wykorzystałam resztki kanwy i mulin, dlatego pragnę podesłać je również do zabawy Igiełki-MB "Wymiatamy resztki"


Ślę pozdrowienia.

14 komentarzy:

  1. Jakie super te karteczki, fajny pomysł na nie, tylko ile to haftowania... ale warto bo efekt rewelacyjny. Karty do grudniownika też świetne. Mój na razie leży odłogiem, bo w tym miesiącu prawie na nic nie miałam czasu, a teraz haftuje zaległości żeby zdązyć przed końcem miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności i te scrapowe i haftowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje karty, świetny pomysł z tymi kieszonkami na tylnych stronach kart. Patchworkowe kartki świąteczne prześliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko kolejne karty do albumu grudniowego rewelacyjne. Podziwiam wszystkie osoby , które biorą udział w tym projekcie.
    Jeżeli chodzi o patchworkowe kartki - uwielbiam zarówno tą formę jak i te drobne hafciki.
    W tajemnicy powiem że wyszywaj dalej, nie tylko te bożonarodzeniowe i nie publikuj przed czerwcem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki, a grudniownik robi się coraz ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grudniownik już puchnie w oczach.
    Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te patchworkowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. kartki prześlicznie wyglądają z tymi hafcikami, a grudniownik coraz bardziej nabiera charakteru! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te patchworkowe karteczki, Moniko!
    A grudniownik zachwyca mnie od początku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grudniownik nabiera rozmiarów :) Ciekawe jak będzie już po złożeniu i wypełnieniu?
    Bardzo podobają mi się Twoje karteczki Moniko :) Obie są super skomponowane i bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci wyszły te karteczki, bardzo kolorowe.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace. Karteczki ciekawie skomponowane. Super. Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te hafciki na kartkach :-)Grudniownik pięknie się zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Patchworkowe i do tego krzyzykowe kartki!!!! Szacun :) a grudniownik bedzie super !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.