piątek, 12 lipca 2019

89. Pudełko-tuba - tutorial

Witajcie.

Przyjemnie jest otrzymywać prezenty, ale równie dużo radości sprawia dawanie. Ja bardzo lubię obdarowywać bliskich mniejszymi i większymi podarunkami. Od kiedy pamiętam, ogromnie dużo frajdy mam z pakowania ich w przeróżnego kształtu samodzielnie przygotowane pudełka.

Dziś zapraszam Was na kurs, który przygotowałam dla bloga DIY, na bardzo szybkie pudełeczko-tubę.


Do wykonania pudełka potrzebujemy:
- arkusz bloku technicznego,
- nożyczki,
- ołówek i gumkę,
- klej,
- linijkę,
- talerzyk lub salaterkę,
- małe dłutko kulkowe, kość do bigowania lub łyżeczkę (dla ułatwienia robienia zagięć).


Odmierzamy 1 cm od krawędzi i rysujemy ołówkiem linię. Potem określamy w poziomie kolejne odległości,
w tym wypadku 8 cm.
Następnie odmierzamy w pionie 3 cm i 17 cm i rysujemy linie.


Przy pomocy talerzyka, rysujemy półkola, jak pokazują zdjęcia.



Wycinamy bazę pudełka.


Gumką usuwamy linie wewnątrz bocznych ścianek i bigujemy wszystkie zagięcia.


Przygotowaną 1 cm wypustkę pokrywamy klejem i przyklejamy tworząc tubę.


Następnie zaginamy boczne ścianki.



Gotowe pudełko możemy ozdobić kwiatkami, wstążką i czym tylko chcemy.
Pudełka można przygotować we wszystkich potrzebnych wielkościach, także z papieru do scrapbookingu (jak na poniższym zdjęciu).


Zdradzę Wam również fajny pomysł na opakowanie prezentu dla kogoś bliskiego, np. babci i dziadka - przygotujcie pudełko z rysunku dzieci, na pewno będzie to wyjątkowe opakowanie podarunku.

Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kurs. Ja myślałam że do zrobienia takiego pudełeczka potrzebne są wykrojniki a tu proszę. Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za świetny kurs! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam na blogu diy-ekstra kursik !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kursik, wydaje się proste, może i ja bym sprostał haha! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie opakowania na prezenty , zwłaszcza te niewymiarowe i kanciaste , z którymi zawsze problem w pakowaniu. Dzięki za bardzo fajny kursik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.