niedziela, 14 lipca 2019

90. Podarunki, nagrody i podziękowania

Witam Was w tę piękną niedzielę.

Na wstępie pragnę przypomnieć o zabawie i zaprosić Was do wzięcia udziału w lekcji haftu kaszubskiego, którą miałam przyjemność prowadzić na blogu DIY. Jest jeszcze trochę czasu, jeśli macie chęć dołączyć do wyzwania i spróbować czegoś nowego, szczegóły znajdziecie tutaj.

Nagroda zostanie wylosowana wśród wszystkich zgłoszonych prac (minimum pięć osób). A nagrodą jest:
- tkanina do haftu krzyżykowego DMC,
- 20 sztuk mulin Ariadna (w tym jedna cieniowana),
- zestaw 16 igieł ostrych do haftu DMC,
- zestaw 6 igieł tępych do haftu DMC,
- notes i ołówek ozdobione kaszubskimi wzorami - dla zaakcentowania tematu lekcji :-),
- słodkie co nieco :-).


✽ ✽ ✽

Teraz czas na podziękowania oraz pochwalenie się nagrodami i podarunkami, które otrzymałam w ciągu ostatnich miesięcy, ale nie miałam jeszcze okazji Wam pokazać. 

Zacznę od Uli, u której wzięłam udział w hafciarskiej zabawie na blogu "Hafty Uli". Za moje marcowe haftowane pisanki (tutaj) otrzymałam kod rabatowy, obniżający wartość zamówienia u sponsora o 15 zł. Wprawdzie nie znalazłam wzoru, który by mnie zainteresował, posiadam też pełną paletę Ariadny (320 kolorów, które zajmują trzy organizery, więc na razie nie będę kompletować kolejnej), a jednak wyszukałam coś dla siebie. Z przyjemnością zakupiłam wszystkie dostępne kolory cieniowanej muliny DMC, które na pewno mi się przydadzą. Dziękuję Uleńko.


Kolejny hafciarski podarunek przybył do mnie od Ani z bloga "Ręczne robótki Anny", z którą wspólnie z kilkoma hafciarkami uczestniczyłyśmy w SALu. Mój zegar z pajęczyną mogliście zobaczyć tutaj. Od Ani dostałam przydasie oraz wzór przekazany przez coricamo.pl. Dziękuję raz jeszcze.



Ogromną niespodzianką była dla mnie nagroda pocieszenia, którą otrzymałam od Bożeny za udział w jej urodzinowym candy na blogu "Moje cudawianki". Bożenka przysłała słodycze, przydasie i zestaw pastelowych mulinek. Ponownie ślę podziękowania.


Ostatni prezent to podarunek od mojego syna z okazji Dnia Matki - nitownica w pudełku z zestawem nitów.


À propos Piotrka - dostał się na wymarzone programowanie, bardzo się cieszymy, bo nie wszyscy zakwalifikowali się do szkoły pierwszego wyboru. W jego klasie poziom też był nieco wyższy niż w poprzednim roku, aby się dostać, należało przekroczyć próg 161,5 punktu. Otrzymałam kilka zapytań w tej sprawie, więc raz jeszcze dziękuję Wam za zainteresowanie i troskę.

Przesyłam pozdrowienia :-).

14 komentarzy:

  1. Super :) Jest czym się chwalić! Teraz pora na wykorzystanie prezentów!
    Gratulacje dla synka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny kursik :) Jesteś wszechstronnie utalentowana :) Gratuluję nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kursik ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne nagrody i niespodzianki Moniko:) gratuluje!!! Synkowi takze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko gratuluję fajnych nagród a przede wszystkim prezentu od syna. Fajnie jak nasze dzieci wiedzą co nasz ucieszy. ( Ja od moich dostałam świetne zestawy papierów )
    Piotrkowi gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły.
    Co do haftów to nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała spróbować , ale normalnie nie wyrabiam czasowo , doba mi za krótka. Poza tym muszę się najpierw zaopatrzyć w białe płótno bo tak po prawdzie nie mam na czym haftować.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też mnie bardzo cieszy, że Piotr nie tylko się nie wstydzi zwariowanej mamy rękodzielniczki, ale też mnie zachęca lub prosi o jakieś ręcznie robione drobiazgi.
      Rozumiem, Aniu. Wiesz, że podziwiam Cię za zaangażowanie we wszelkie zabawy i prowadzenie swoich, a czas niestety nie jest z gumy. Ślę pozdrowienia.

      Usuń
  6. Cudowne prezenty :) Teraz trzeba brać się do robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fantastyczne nagrody i prezenty, ten wzorek chabra bardzo mi się podoba :) Kusisz tym haftem ale nigdy nie próbowałam i się bojam, jak to mówiło moje dziecię jak było małe :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranych i prezentów - wspaniałości same.
    Piotrek niech wypoczywa a po wakacjach niech nowa szkoła spełni Jego oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.