środa, 31 lipca 2019

92. Lipcowe zabawy blogowe

Witajcie.

Czas na porcję lipcowych karteczek. Pierwsza to świąteczna kartka z uroczym haftowanym reniferem. A skoro haft, to posyłam ją na zabawę Kasi "Choinka 2019" oraz "Wymiatamy resztki" u Moniki. Ponadto przygotowałam ją według marcowej wytycznej u Uli, którą tym razem były wszelkie okrągłe kartki lub zawieszki.





✽ ✽ ✽

Kolejna kartka, to kolorowa propozycja na lipcową odsłonę zabawy Ani "Wiosna i lato z paletą kolorów". Poza kolorami z palety, w tym miesiącu wytyczną były kropeczki.

Muszę przyznać, że ta praca zajęła mi trochę czasu, gdyż nie wiedziałam od czego zacząć. Pamiętam takie książeczki dla dzieci, ale żadnej nie posiadam. Nie znalazłam też w sieci kursu na ową książeczkową kartkę, więc metodą prób i błędów zaczęłam eksperymentować. Cięłam i kleiłam do skutku, aż efekt końcowy mnie zadowolił :-). Najbardziej mnie cieszy, że udało mi się ukryć wszelkie elementy utrzymujące autka w pionie.

Moja książeczkowa kartka składa się trzech części. Pierwsza to okładka, druga jest rozkładaną konstrukcją z autkami, a trzecia służy do wpisania życzeń.







✽ ✽ ✽

Następna to karteczka, którą przygotowałam dla Inki i Rogatego. W lipcu miałyśmy do dyspozycji prostą, ale ciekawą mapkę. Wykorzystałam arkusz granatowego papieru jako tło dla śnieżynek, które wycięłam ze srebrnego brokatowego kartonu.




Pozdrawiam :-).

13 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :-) Najbardziej zachwyciły mnie te świąteczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te twoje karteczki 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki i w ogóle pięknie u Ciebie - będę częściej zaglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko świetne kartki wszystkie , kropeczki z koparką extra ale dziś zachwyciła mnie najbardziej kartka dla Rogatego jest cudna!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie zinterpretowana mapka Rogatego, podoba mi się ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki, są przepiękne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super karteczki, wszystkie poeknie dopracowane ....super! Moja faworytka to ta sniezynkowa. Niby prosta a jaka wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki. Jestem pod wrażeniem tej przestrzennej!. Bomba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! Karteczka dla Rogatego prezentuje się bardzo elegancko. A ta "kwiatkowa" śnieżynka skradła moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
  10. NO i tak ma być, prosto z tą mapką! Bo inne wyzwania też trzeba zrealizować, i widzę jakie prace kombinowane, to dobrze, że Rogaty w tym miesiącu taki łagodny ;) Super gwiazdkowa kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, ale z haftem najpiękniejsza :) kartki z haftem biją wszsytkie inne na głowę :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.