niedziela, 15 marca 2020

117. Pastelowe pisanki według wzoru Igiełki MB

Witajcie.

Kilka tygodni temu zakupiłam wzory pisanek autorstwa Moniki Blezień (tutaj), gdyż bardzo mi się spodobały. Uważam, że świetnie sprawdzają się w wielkanocnych projektach.
Wprawdzie idealnie pasują na kartki okolicznościowe, wszelkie zawieszki lub ozdoby na piku, jednak postanowiłam wykorzystać je nieco inaczej. Tak powstał cały koszyczek wielkanocnych jajeczek.


Początkowo przygotowałam hafciki w czterech zaproponowanych barwach, ale na tym nie poprzestałam. Dodatkowo wykonałam jajeczka w kolorze pomarańczowym i liliowym.



Pisanki mają wielkość około 6 cm i są kolorowe, aczkolwiek każda ma inną barwę. Przednią stronę jajeczek stanowią hafciki, a z tyłu umieściłam tkaniny w kolorze wykorzystanej muliny. Ponadto w tym samym odcieniu starałam się dobrać tasiemki, które ozdabiają pisanki po bokach. Myślę, że fajnie wyszły i bardzo mi się podobają.



Dziękuję za odwiedziny i śle pozdrowienia.

19 komentarzy:

  1. Wspaniałe pisanki, podobają mi się ogromnie! Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko są genialne. Nie wiem jak Ci się udało naciągnąć je na pisanki bez jednej zmarszczki ale wyszło świetnie. Koniecznie poproszę o linka do sklepu gdzie kupujesz tkaniny bo są genialne. Kropki uwielbiam na wszystkim:-)
    Świetny pomysł i mistrzowskie wykonanie.
    ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez się właśnie zastanawiam nad tymi "zmarszczkami"....
      może ma dobry krem? ;))))

      Usuń
    2. No co Wy :-), przecież widać drobne niedoskonałości :-), z trudem naciągnęłam tkaninę na takie małe, pękate jajeczka he he :-).
      Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa.

      Usuń
  3. Rewelacja. Cudownie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Wszystko do siebie dopasowane. Uwielbiam oglądać takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanki pierwsza klasa! Urocze, stylowe, wiosenne.:) Bardzo mi się podoobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Przepiękne pisanki! Tak starannie wykonane :-) Zachwycam się :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie Moniu, super pomysł, żeby te wzorki wykorzystać na jajeczakach. Ale masz cudny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne jajka, jejku jaki ten koszyczek z pisankami jest piękny. Bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisanki wyszły rewelacyjnie! Kolory jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna na "tęcza", wyglądają niezwykle urokliwie i nietuzinkowo!
    Brawo

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniko ale cudna robota! Haft, do tego kropeczki, przepiekne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne jajeczka, uwielbiam takie pastelowe kolory. Całość prezentuje się bardzo smakowicie! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyglądają te Twoje jajeczka, a samym pomysłem na wykorzystanie tego wzoru jestem zauroczona:-) Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne pisanki :) super wzór

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pastele bardzo sie prezentują, podziwiam Twoją cierpliwość, bo każda z nich jest pracochłonna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.