czwartek, 25 kwietnia 2019

76. Podziękowanie

Witajcie.

Wielkanoc za nami, a ja nie miałam jeszcze okazji podziękować za piękne upominki i kartki, które do mnie dotarły. W naszym coraz bardziej zabieganym życiu, wciąż mniej jest na wszystko czasu. Właśnie dlatego pragnę przesłać Wam to podziękowanie.

Zacznę od Krysi, która bardzo zaskoczyła mnie przygotowanym podarunkiem. Na "zajączka" dostałam od Krysi zestaw szydełkowych podkładek w kolorze idealnie pasującym do koszyka, o którym pisałam tutaj
Dziękuję Krysiu, sprawiłaś mi dużo radości. Wiesz, jak bardzo podobają mi się dekoracje robione na szydełku.


Viola przesłała mi jedną ze swoich pięknych, jak zawsze perfekcyjnie wykończonych prac - zakładkę z wyhaftowaną na lnie wieżą Eiffla oraz śliczną kartkę z życzeniami.
Zrobiłaś mi, Violu, wielką niespodziankę. Dziękuję Ci.


Podziękowania ślę również do Ani i Uli,


a także Lidki i Agnieszki.


Cokolwiek by się nie działo, zawsze pamiętacie o blogowej koleżance. Dziękuję za życzenia, piękne kartki i niespodzianki wielkanocne.

Ślę pozdrowienia.

7 komentarzy:

  1. Pięknie zostałaś obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniś, nie miałam pewności, czy ta zakładka Ci przypadnie do gustu... Cieszę się, że Ci się spodobała :)
    Dziewczyny cudnie Cię obdarowały.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podarunki i dowody pamieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dostałaś karteczki i upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten nasz blogowy świat! świetne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.