wtorek, 30 kwietnia 2019

78. Zabawy blogowe w kwietniu

Witajcie.

Święta Wielkiej Nocy zdominowały moje wszelkie robótkowe działania w tym miesiącu, więc niewiele innych prac mam do pokazania. 

Pierwsza karteczka powstała na zabawę Kasi "Choinka 2019". Przygotowałam hafcik z zimowym widoczkiem, autorstwa B. Sikory "Cicha noc", tym razem w zielonej kolorystyce. Wzór zakupiłam tutaj.


Tkanina - zielona aida 14 ct DMC, mulina Ariadna (dwie nitki)
Wymiary haftu - 37/55 xxx
Wielkość obrazka - 7/10 cm
Źródło - coricamo.pl



Druga karteczka to moja propozycja na czwartą odsłonę zabawy Ani "Wielkanoc z paletą kolorów". Wytycznymi w tym miesiącu były symbole religijne oraz tradycyjnie paleta kolorów. Na karteczce wykorzystałam barwy: zielony, niebieski i żółty.



Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-).

8 komentarzy:

  1. Obie kartki prezentują się cudownie ale krzyżyki ❤️❤️❤️❤️ ach piękności

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko ten wzorek tez mam gdzieś zachomikowany, raz go wyszywałam , ale chyba do niego wrócę bo jest świetny, no i świetna tez kartka z nim.
    Kartka wielkanocna na moją zabawę też mi się podoba - mało ale treściwie i takie kartki lubię najbardziej.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie fajne, ale z haftem jest oczywiście najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki ale ta z haftem jest przepiękna.
    Elegancka z pięknie dobranymi kolorami. Brawo :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Monia Ty zawsze robisz śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wdzięczny jest ten wzorek i ładnie mu również w zielonej odsłonie. Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie piękne, ale ta z haftem wiadomo śliczna. Pozdrowionka Monia

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne starannie wykonane karteczki:) a widok w zieleniach przepiękny !!!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.