czwartek, 18 marca 2021

144. Pisanka z narcyzami

Witajcie.

Pierwszą moją tegoroczną wielkanocną ozdobą jest pisanka z narcyzami. Wzór zaczerpnęłam z czasopisma "Igłą malowane" z zeszłego miesiąca, jest to również jeden z najnowszych wzorów dostępnych do zakupu na stronie coricamo.pl. Mam nadzieję, że uda mi się przygotować wszystkie trzy jajeczka, gdyż bardzo spodobały mi się te schematy. Pierwsze - z żonkilami, w bardzo wiosennej, żółto-pomarańczowej kolorystyce, przygotowałam na kremowej aidzie.


Dane techniczne:
Tkanina - kremowa aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 8 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 33 x 75
Wielkość haftu - ok. 6 x 13,5 cm
Wysokość pisanki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl

Pisanka składa się w czterech hafcików, dwa z żonkilami i dwa wzorzyste oraz żółtej tasiemki, z której zrobiłam kokardę na szczycie jajka. Kokarda jest ozdobą, ale może również służyć jako zawieszka.




Jajo posyłam na wyzwanie na blogu Szuflada "Ale jaja".


Dziękuję i pozdrawiam :-).

13 komentarzy:

  1. Piękna jest i zachwyca tymi kolorami. Już jestem ciekawa kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ozdoba wielkanocnego stołu. Powodzenia w wyzwaniu!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta pisanka, napracowałaś się ale było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monio cudne to jajo. Numer Igłą malowane mam , jajeczka mnie też urzekły, piękne są wszystkie. Niestety zbyt dużo mam na głowie i nawet się za nie nie zabieram. Ale w przyszłym roku kto to wie. Gratuluję bo cudna Ozdoba Ci wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna pisanka! powodzenia w wyzwaniu :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta haftowana pisanka, wiosenne żółciutkie kwiaty, prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pisanka, pieknie wyhaftowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała, witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pisanka! wszystko takie precyzyjne.. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej jaki majstersztyk !!! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.