poniedziałek, 29 marca 2021

145. Marcowe prace

Witajcie.

Dziś pragnę pokazać projekty, które powstały w tym miesiącu. Na początek karteczka z kwiatami z foamiranu. Do stworzenia kartki wykorzystałam arkusze z kolekcji Paper Heaven "Złote sny", karton perłowy w złotym kolorze, biały foamiran oraz metalowe listki, które pomalowałam złotą farbą.




✽ ✽ ✽

Drugą robótką jest kolejna regionalna bombka, którą przygotowałam na zabawę Kasi "Choinka 2021".


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 17 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 55 x 56
Wielkość haftu - 10 x 10 cm
Wysokość bombki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl


Pozdrawiam i dziękuję za to, że tu do mnie zaglądacie.

10 komentarzy:

  1. Monisiu zachwyciłam się obiema pracami! cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka a bombka zachwycająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace obie. Masz to coś co powoduje że Twoje prace zawsze się ogląda z zachwytem. Już sama nie wiem co mi się bardziej podoba kartka czy bombka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombka jest śliczna, ale mnie zdecydowanie dzisiaj zachwyciła karteczka, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace przepiękne, karteczka cudna, a bombka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka z tymi kwiatkami - cudo. Oczywiście bombeczka też jest mega

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania Agnieszka31 marca 2021 16:22

    Wow cudowne prace. Przepiękna kartka. Bombka wspaniała i te kolory... bajka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach Moniko rewelacyjnie tworzysz:) i kartka i bombka zachwycaja, naprawde, dobór materiałów i staranność wykonania.... cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie prace przepiękne, zachwycające!❤ Bombka wykończona perfekcyjnie! Uwielbiam takie dopracowanie szczegółów!!!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.