piątek, 30 kwietnia 2021

149. Bombka etniczna - komplet

Witajcie.

Dziś przychodzę do Was z ostatnim medalionem z kompletu "Bombka etniczna I". Wszystkie razem wyglądają bardzo ciekawie i już nie mogę się doczekać kolejnych ozdób z pozostałymi wzorami regionalnymi.



Bombka wędruje oczywiście na zabawę Kasi "Choinka 2021".


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 17 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 55 x 56
Wielkość haftu - 10 x 10 cm
Wysokość bombki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe są!!! Ogromnie lubię takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko jestem zachwycona tymi bombkami a właściwie medalionami. Razem wyglądają obłędnie !! Aż mi się też chce w tym kierunku działać. Gratuluję wytrwałości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bombki, aż dech zapiera, potem w grudniu w takim stylu ustroić choinkę będzie to wyglądać obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Uwielbiam motywy folklorystyczne:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bombki są cudowne, pięknie i estetycznie wykonane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudo, stworzyły Twoje utalentowane dłonie Moniczko !
    Bombka prezentuje się doskonalne a w wydaniu potrójnym , to
    już prawdziwy majstersztyk! <3 :)
    Uściski Kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale cudny zestaw !!!! No szczena mi opadła ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Przebiegłam z Fb 😉 Muszę i tutaj obejrzeć te twoje cudeńka. Po prostu są piękne. Jestem po wrażeniem 😍

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.