niedziela, 9 maja 2021

150. Biscornu z truskawkami

Witajcie.

Dawno nie robiłam igielników, więc z ogromną przyjemnością zasiadłam do tej robótki. Jest to biscornu z truskawkami.




Igielnik przygotowałam według wytycznych wyzwania trwającego na blogu Szuflada "Bingo kwietniowe". Moim wyborem jest środkowa pionowa linia, czyli koralik-zielony-truskawki.
Hafciki wykonałam na kremowej aidzie 14 ct, wykorzystałam również koraliki Preciosa w rozmiarach 12/0 i 8/0. Igielnik ma wielkość około 10,5 cm. 


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

12 komentarzy:

  1. cudowne biscornu z truskawkami, urocze smakowite,koraliki zrobiły robotę, cudeńko. Pozdrowionka Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne. Aż się zachciało tych truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności 🥰 Monisiu, powodzenia w zabawie 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały igielnik. Apetyczny... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny! i taki smakowity:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko cudne są te truskawki a te koraliki tylko podkreślają urok tego igielnika. Powodzenia w zabawie u mnie juz wygrałaś tym igielnikiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pysznie, starannie i pięknie. Witam w Bingo Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglada ślicznie i apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Monia, a te truskawki jakie soczyste, czy przy nich da się pracować? Czy raczej ślinę wycierać z brody? Cudeńko. Uroczy igielnik 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam ale cudny :) az zal przybijać do niego igły 😬🙈

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.