poniedziałek, 31 maja 2021

151. "Choinka" w maju

Witajcie.

Jak co miesiąc, również w maju, przygotowałam na zabawę Kasi kolejną haftowaną bombkę. Bardzo się cieszę, że kolekcja się powiększa i wkrótce będę mogła pochwalić się całym zestawem ozdób z regionalnymi wzorami. Piątą z nich jest medalion z motywem kaszubskim.


Dane techniczne:
Tkanina - biała aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 7 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 54 x 54
Wielkość haftu - 10 x 10 cm
Wysokość bombki - 12 cm
Źródło - coricamo.pl


Zapraszam Was na kolejny wpis, w którym będzie do przygarnięcia kilkanaście hafciarskich przydasiów (za koszty wysyłki).

Dziękuję za odwiedziny i do miłego.

11 komentarzy:

  1. Śliczna jest :) uwielbiam takie folkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! Uwielbiam motywy folkowe i ta bombka bardzo mi się podoba. Czy te wzory z bombek kupiłaś, czy stworzyłaś sama?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Schemat zakupiłam w sklepie coricamo.pl. Wzór nosi nazwę "Bombka etniczna II". Ślę pozdrowienia.

      Usuń
  3. :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna bombka :) Cała seria będzie wyglądać imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko jak zawsze cudnie. Bombka jest niesamowita, a to wykończenie ... doszłaś już do perfekcji. próbowałam twojego sposobu ale mnie niestety tak równo nie wychodzi. Jestem zbyt niecierpliwa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnie jest Moniko, czekam na wszystkie bombki, alez to bedzie piękna choinka :):):)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.