niedziela, 30 stycznia 2022

168. Zabawa całoroczna "Choinka 2022"

Witajcie.

Wielu z Was zna choinkową zabawę Kasi. Mnie również spodobał się pomysł i już po raz piąty biorę w niej udział. W tym roku również będę przygotowywała bombki - medaliony, gdyż cieszą się największym zainteresowaniem, a wykorzystam głównie hafty z wizerunkiem ptaków, widoczków i świątecznych przedmiotów.
Pierwszą ozdobą jest bombka z gilem.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - szara aida 14 ct Zweigart (kolor 713)
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 16 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 62 x 52
Wielkość haftu - 11,5 x 10 cm
Wysokość bombki - 12 cm

W tym roku postanowiłam, że dla urozmaicenia moich prac, drugą stronę medalionów będę malowała farbami metalicznymi i pokrywała błyszczącym lakierem.



Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

23 komentarze:

  1. Śliczny wzór z gilem😀 Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje bombki od dawna wzbudzają mój zachwyt. I tym razem nie jest inaczej. Przepiękna bomka a motyw gola cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniś prześliczne bombki, świetny pomysł z malowaniem metalicznymi farbami :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft i cudna bombka powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Czy mogę liczyć na podpowiedź czym przykleić kanwe do styropianu? Mam bombke do złożenia, ale nie wiem jakiego kleju użyć. Oprócz tego, że ma być to klej do tkanin :)
    Jeanette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na moje tutoriale, jak wykonać haftowaną bombkę oraz pisankę, tam znajdziesz wszystkie niezbędne informacje. Pozdrawiam 😊

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje. Skorzystam

      Usuń
  6. Uwielbiam wzory z ptakami, Twoja bombka wyszła przepięknie! Gil w pełnej krasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nádhera, wau, krásna vianočná ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gil absolutnie cudnej urody, bombeczka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna bombka mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ptaszynka, Moniko!
    A wykończenie perfekcyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bombka, barwna, przyciągająca wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te Twoje bombki. Ptaszek jak żywy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wiem Kochana, że jestem już powoli monotematczna ale cóż ja mogę nowego napisać?
    Twoje bombki i hafty na nich umieszczone niezmiennie mnie zachwycają.
    Dla mnie jesteś mistrzynią pod każdym względem!
    Uściski zasyłam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna praca, gil jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny hafcik i super praca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bedzie kolejna fantastyczna kolekcja, cudna bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały hafcik i fantastycznie wykorzystany, a metaliczny tył to super pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.