sobota, 22 stycznia 2022

167. Zakładki do książek w prezencie

Witajcie.

Dziś pragnę zaprezentować haftowane zakładki do książek. Powstały specjalnie dla moich koleżanek, jako podarunek świąteczny.


Długo zastanawiałam się, co haftowanego mogę dla nich przygotować, gdyż niektóre dostały już bombki, igielniki, a nawet kosmetyczkę. 
Pomysł narodził się, gdy rozmawiały o przeczytanych niedawno książkach. A dlaczego zwierzaki? Jak się zapewne domyślacie dlatego, że wszystkie mają domowego pieszczocha. Każda z koleżanek dostała zakładkę z wizerunkiem zwierzaka, który jak najbardziej przypomina ich pupila. Mam nadzieję, że zrobiłam im miłą niespodziankę :-).


Dziękuję Wam za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

18 komentarzy:

  1. Zachwyciłam się zakładkami. Są cudne. Pomysł na taki prezent świetny.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko toż toż piękności i jestem pewna ,że koleżanki zachwycone!
    Wyczarowałaś wspaniałe hafciki, pięknie je oprawiłaś...zwróciłam również uwagę,
    jak elegancko i oryginalnie je zapakowałaś :)
    Bomba:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Záložky do knihy sú nádherné, krásne a milé motívy a balenie je excelentné. Určite darčeky potešili :-)
    Tie záložky majú paspartu??? Sú krásne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne 😍 i pięknie zapakowane😁
    Fajny jest ten internetowy świat ,odkrywam kolejne świrowe Osóbki😊
    Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zakładki! Obłędnie spakowane z pewnością zachwyciły obdarowane :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, śliczne są :) a zwłaszcza kocieta :) jak pieknie zapakowałaś podarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pięknie były zapakowane. Ja swoje opakowanie zostawiłam na pamiątkę :)

      Usuń
  7. Zakładki są świetne! Bardzo, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko, kocham zakładki wszelakie, a już te wyszywane szczególnie. Super Ci wyszły wszystkie . Te zwierzaki są rewelacyjne!! Nigdy jakoś nie wpadłam na to że można tylko wyszyć fragment wzoru. To był strzał w dziesiątkę z tymi zakładkami jako prezenty !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniuś piękne zakładki, mój Intulek wyszedł Ci super i jeszcze raz bardzo Ci tą moją sliczność dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te zwierzaczkowe zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zakładki 😀🙂
    A skąd wzory kociaków?

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne niespodzianki, podobają mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zakładki :) Pozdrowionka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wszystkie zakładki wzbudzają mój zachwyt ale d tych nie mogę oczu oderwać! Są cudowne aż szkoda ich używać 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zakładki! A opakowanie to majstersztyk aż szkoda by mi było rozpakowywać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są po prostu przepiękne, do mnie trafił jeden z kociaków :-) Jeszcze raz dzięki Monia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie sie prezentują, sa swietnie oprawione i cudnie zapakowane !!!! A pracy było przy nich sporo ale było warto !!! :) gratuluje !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.