niedziela, 7 stycznia 2018

13. Kartki styczniowe do Uli i Ani

Witam.

Realizację postanowień noworocznych zaczynam od karteczek, które powstały we wczorajsze popołudnie, na wyzwania Uli i Ani. W tym roku u Uli tworzymy kartki według mapki, a styczniowa mapka wygląda tak:


Tak prezentuje się moja propozycja. Poszczególne elementy przyklejone są do bazy za pomocą kosteczek 3D w rozmiarach 1, 2 i 3 mm, co tworzy ciekawą przestrzenną formę.



✽ ✽ ✽

Natomiast wytyczna styczniowa u Ani to bingo, w którym należy wykorzystać na kartce co najmniej 3 z 9 elementów tabelki. 





U mnie jest to linia: napis, fioletowy, kwiat/roślina oraz sznurek i zielony.

Karteczka powstała z myślą o mojej koleżance, która wkrótce będzie obchodzić urodziny, a jej ulubionym kolorem jest fioletowy. Zastanawiałam się nad umieszczeniem napisu, ale moje stemple i tekturki są zbyt duże i zasłaniają rozkład kwadratów.




A jednak czegoś mi brakowało na tej kartce, więc wydrukowałam fioletowy napis "W dniu urodzin" i zestawiłam z całością układu. Do kompozycji kwiatowej użyłam kwiatków Wild Orchid Crafts: różyczek 10, 15 i 20 mm oraz miniaturowych Sweethearts. Listki wycięłam dziurkaczem z papieru scrapowego i wytuszowałam ich brzegi.

Kartkę posyłam również na wyzwania:

Wyzwanie kwiatowe na blogu Craft Corner.


Wyzwanie #16 Urodziny na blogu Bloom Craft.


Pozdrawiam.

32 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za Ciebie i powodzenie w wyzwaniach! Karteczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne karteczki, masz Moniko talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolety na papierze ślicznie dopełniają się z fioletowymi kwiatami na kartce dla koleżanki. Kartka według mapki ma świetną kompozycję z gałązkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa u mnie w robienie kartek przestrzennych też całoroczna .Forma kartek podawana jest raz na dwa miesiące .Zapraszam do wspólnej zabawy :-)

      Usuń
    2. Dziękuję, z przyjemnością dołączę i spróbuję czegoś nowego :)

      Usuń
  4. Wspaniałe prace, Twoje kartki perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftCorner

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft. Fioletowa karteczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Moniko, bardzo mi miło, że dołączyłaś do mojej zabawy kartkowej . Mam nadzieje , że będziesz się super bawić i nie zabraknie Cie do końca roku.
    Twoja kartka piękna , zarówno kolory, jak i cudowne papierki i czadowa kompozycja kwiatowa. Całość bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Aniu. Również bardzo mi miło i dziękuję za Twoje słowa. Myślę, że wytrwam, już w zeszłym roku podglądałam Twoją zabawę :-).

      Usuń
  8. piękne kartki! zarówno świąteczna jak i kwiatowa! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe karteczki! Bardzo podoba mi się ta kwiatowa w fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki zrobiłaś.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki są niezwykłej urody! Każda wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie dziękuję za wszystkie miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy za udział w naszej zabawie:) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne obydwie są Twoje kartki ... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne i pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. :) Radosne, pomysłowe i dopieszczone! Ja zaczynam przygodę z kartkowaniem, więc chętnie będę podglądała Twoje prace. Są bardzo inspirujące :) Pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elu, bardzo mi miło. Korzystaj, jeśli moje kartki podsuną Ci ciekawe pomysły, aczkolwiek też jestem początkująca, więc codziennie uczę się czegoś nowego. Staram się stworzyć to, co siedzi mi w głowie i nie zawsze efekt jest taki, jak sobie wyobrażałam :-). Wcześniej podpatrywałam doświadczone scraperki, jednak moje prace były zbyt podobne do oryginału, więc przestałam to robić i po prostu eksperymentuję :-), krok po kroku. Pozdrawiam :-).

      Usuń
  18. Piękności! Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftCorner

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje karteczki są przeurocze. Kompozycja i kolorki SUPER. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne kompozycje karteczkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne karteczki ;) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner, Nati DT

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki! Świąteczna w tradycyjnym wydaniu z kompozycją jest piękna a fioletowa chyba jeszcze piękniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.