poniedziałek, 22 stycznia 2018

16. Exploding Box na Dzień Babci

Witajcie.

Wczoraj wszystkie babcie, a dziś dziadkowie odchodzą swoje święto. W związku z tym, otrzymałam specjalne zamówienie od mojego syna na kartki dla babć i dziadka. Podarunek dla jednych dziadków został wysłany pocztą, natomiast kartkę dla drugiej babci Piotr wręczył osobiście.

Był to exploding box, mój pierwszy! W dodatku zupełnie nie przemyślawszy tego, zakupiłam tylko jedną bazę, więc albo moje eksperymenty samouka zakończyłyby się udaną kartką albo totalną klapą :-). Zależało mi, aby praca była spójna kolorystycznie, delikatna i elegancka.


To jeden z tych projektów, który siedział w głowie i czekał na to, aby przy mojej pomocy nabrać realnych kształtów. Wiedziałam, jak ma wyglądać, od kiedy zakupiłam kolekcję papierów Galerii Papieru "Balonik dla siostrzyczki". Mimo, że nie lubię różowego koloru, zestaw bardzo mnie zauroczył, głównie arkusze w paski, kratkę i romby.


Bardzo chciałam wykorzystać w pracy arkusze z serduszkami tak, aby ten motyw nie przytłaczał, ale stworzył z całością pasującą, wyważoną kompozycję. Wpadłam więc na pomysł, aby serca umieścić na dodatkowych wewnętrznych ściankach, które wycięłam z tektury, a jako tło dla nich wykorzystałam papier w paski. Natomiast zewnętrzne ścianki boxa ozdobiłam papierem w drobne serduszka, a dla przełamania różu, użyłam papieru w kratkę z tej samej kolekcji.  


Aby nie było zbyt blado, umieściłam na środku boxa ten sam intensywniejszy arkusz w brązową kratkę, a na nim białą serwetkę, na której postawiłam (czytaj przykleiłam) tekturowy koszyk z różami. Koszyk wcześniej pomalowałam pasującą kolorystycznie farbą akrylową i obwiązałam zieloną i złotą tasiemką.


Na mniejszych ściankach znalazł się wierszyk wydrukowany na bladoróżowym papierze.



Całość ozdobiłam pastelowymi kwiatkami Wild Orchid Crafts w kolorach papierów, a na wieczku pudełka umieściłam mały stroik i idealnie pasującą do kompozycji tekturkę napis z różyczką, która już od jakiegoś czasu czekała na użycie.


Pozdrawiam.

19 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Śliczne pudełeczko pełne miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita oprawa życzeń dla Babci. Zrobiłaś to genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak niby wygląda pierwszy box w życiu? Oj prawdziwy talent w tych Twoich łapkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  5. Debiut bardzo, bardzo udany. Box jest cudny , a ten papier mnie zauroczył. Gratuluję wyszło cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny box. Babci na pewno bardzo się podobał:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kolorystyka i zachwycający kosz z kwiatami :-) Fantastycznie poradziłaś sobie boxem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło na pewno bardzo spójnie i pogodnie, projekt przemyślany w każdym szczególe :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i gustowny :) Dziękuję za zabawę na blogu Filigranek :)  

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna zrównoważona kompozycja. Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny i bardzo staranny, ukwiecony-idealny dla babci :) Dziękuję za udział w zabawie u Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny, dopracowany box! dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny box :) dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Moniu wyszło, bardzo delikatnie i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny boksik, papierki idealne do wyzwania TDZ :) Miło mi, że dołączyłaś do naszej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry nie przelogowałam się konta męża :D

      Usuń
    2. Nic się nie stało ☺. Dziękuję ślicznie za miłe słowa. Cieszy mnie, że trafiłam idealnie z kolorystyką i pudełko podoba się babci :-).

      Usuń
  16. Świetny pomysł na prezent, który można zrobić razem z dziećmi! A może do takiego pudełka wrzucę coś praktycznego dla Dziadków? Jest fajny sklep dla seniora, gdzie można znaleźć wiele produktów, które na pewno ucieszą i, co najważniejsze, przydadzą się w codziennym użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.