środa, 24 stycznia 2018

17. Choinka 2018 - odsłona styczniowa

Witajcie.

Ależ ten czas szybko leci... O mały włos zapomniałabym o zabawie "Choinka 2018" u Kasi. 


W tym miesiącu przygotowałam kilka małych krzyżykowych prac, które wykorzystam do wykonania ozdób choinkowych i kartek świątecznych.


Śnieżynki pokazywałam na blogu tutaj, natomiast najmniejsze hafciki możecie kojarzyć z zeszłoroczną kartką patchworkową na całoroczne wyzwanie Inki. Kartka podobała się, dlatego chciałabym w tym roku przygotować kilka kartek w podobnej stylistyce (zdjęcie dla przypomnienia). Schematy mini hafcików pochodzą z "Kramu z robótkami" 5/2003, a wzorki zaprezentowane w tym miesiącu (na razie tylko dwa) udało mi się wyhaftować w pracy :-). 


Ostatnią robótką jest bombka z Mikołajem, haftowałam ten wzór pierwszy raz i dziś kończyłam kontury. Schemat zaczerpnęłam oczywiście z czasopisma, które kupowałam przez lata, czyli "Kram z robótkami", tym razem numer 3/2014.


Moje prace posyłam również do zabawy u Moniki Igiełki-MB, ponieważ poza złotą nitką, wszystkie robótki przygotowałam z resztek, o których pisałam tutaj. Przy okazji, pamiętacie zdjęcie z okropnym kłębowiskiem różnych niteczek? Sporo udało mi się uratować i znaczną większość nawinęłam na bobinki.


Muszę dodać, że pomysł Moniki z wymiataniem resztek był strzałem w dziesiątkę. Przyznam, że nieczęsto sięgałam do staroci i co rusz kupowałam nowe muliny. Kiedy zobaczyłam, że jest nas tak wiele i to nic złego korzystać ze starych zapasów, z przyjemnością ich używam.

Miłego dnia :-).

20 komentarzy:

  1. Jakie super hafciki, a ta karteczka patchwrkowa rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te Twoje hafciki, a kartka wyglada fantastycznie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patchworkowa kartka jest MEGA! Chyba odgapię kiedyś ten pomysł ;) Sporo fajnych hafcików wyszyłaś z tych resztek :) Też uważam, że pomysł Moniki jest rewelacyjny, a wielu z nas brakowało tylko motywacji do świetnego ich wykorzytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Miło mi, że chcesz wykorzystać pomysł, bardzo proszę ;-). Nie spotkałam się w necie z patchworkiem z haftów, więc przygotowując w zeszłym roku tą kartkę, nie spodziewałam się, że całkiem nieźle to wyjdzie :-)

      Usuń
  4. Świetne są te mini hafciki , też lubie takie wyszywac ale zdecydowanie wolę jednokolorowe, Ciągłe zmienianie nitki doprowadza mnie do szefskiej pasji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafciki ! Kartka patchworkowa cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne małe hafciki, a pomysł na patchworkową kartkę rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne maleństwa przygotowałaś!
    A kartka patchworkowa jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne hafciki, a kartka patchworkowa rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na taką karteczkę jest rewelacyjny. Bardzo podobają mi się hafciki, które wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafciki. Takie maleństwa zawsze przydają się nie tylko do kartek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle pięknych hafików stworzyłaś, że nie wiadomo który piękniejszy :)
    Będziesz miała wspaniałe karteczki i ozdoby choinkowe!
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne haftowane maleństwa. Karteczka z kilkoma hafcikami wygląda super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W wielości siła. Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne świateczne maluchy. A kartka w stylu patch, jest świetna! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังสยองขวัญ

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafty, a pomysł z karteczką - super.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.