niedziela, 20 lutego 2022

169. Bombka z błękitnym ptaszkiem

Witajcie.

Ten mały błękitny ptaszek siedzący na ośnieżonej gałęzi to sikora lazurowa. Wzór bardzo mnie zauroczył i postanowiłam go wyhaftować. Dokonałam drobnych modyfikacji, a gotowy hafcik umieściłam na kolejnym medalionie, który posyłam na zabawę Kasi.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - perłowobeżowa aida 14 ct Zweigart (kolor 770)
Mulina - DMC i Ariadna (dwie nitki), 13 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 44 x 43
Wielkość haftu - 8 x 8 cm
Wysokość bombki - 10 cm



Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia :-).

25 komentarzy:

  1. Piękna ptaszyna! Perfekcyjnie wykonałaś ten medalion :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię za te medaliony, jednak ten wzór to nie moja bajka. Po pierwsze za dużo w nim konturów, a po drugie widziałabym ten wzorek w bardziej żywych barwach. Choć generalnie ptaszki lubię.
    Powodzenia Moniko w zabawie w KTM.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft I jeszcze piękniejszy medalion😀😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny medalion,o hafcie nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naozaj krásna vianočná ozdoba, milý motív :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sikora! Nawet nie wiedziałam, że jest taki gatunek sikorek :) Podziwiam tę ilość konturów - bardzo nie lubię ich robić.
    Dziękuję za udział w zabawie KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ptaszorek. Lazurowej sikorki to jeszcze nie widziałam. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie się prezentuje! powodzenia w zabawie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ptaszek 😍 a pomysł z medalionem i wykonanie cudowne😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny cudny medalion w Twoim wykonaniu, podziwiam za precyzję wykończenia i ślicznego ptaszorka. Brawo dla Ciebie!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Moniko,
    Piękna sikorka wyszła. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeuroczy ptaszek i niezmiennie zachwycam się Twoimi medalionami, są przepiękne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Monia cudowny, taki delikatny :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zimowa delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie tam za dużo konturów, kilka na krzyż, bardzo ładny pastelowy wzór, medalion też pięknie wykończony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombka z ptaszkiem jest śliczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moniczko pisałam Ci już na fb....cudowne są te Twoje medaliony !
    Dla mnie jesteś niekwestionowaną mistrzynią w tym temacie, bez dwóch zdań:)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna , niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisałam już na fb, że dla mnie Twoje medaliony to prawdziwa magia!
    Wzór ptaszkowy wygląda przepięknie i chyba mnie skusiłaś do kupna.
    Masz złote dłonie Moniczko :*
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moniczko stworzyłaś kolejne rewelacyjne cudo!
    Pisałam Ci to już na fb...
    Pięknie prezentuje się się ten haft ptaszkowy. chyba się
    skuszę na jego zakup. Pięknie wykończyłaś medalion, jak dla
    mnie perfekcja w każdym calu.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moniczko stworzyłaś kolejne rewelacyjne cudo!
    Pisałam Ci to już na fb...
    Pięknie prezentuje się się ten haft ptaszkowy. chyba się
    skuszę na jego zakup. Pięknie wykończyłaś medalion, jak dla
    mnie perfekcja w każdym calu.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.