niedziela, 29 maja 2022

175. Z kolorem różowym

Witajcie.

Dziś pragnę Wam pokazać kolejną kartkę z kwiatami z foamiranu. 


Ponownie sięgnęłam po papiery Paper Heaven, tym razem z kolekcji "Różane wino". Listki wycięłam z arkuszy dodatków kolekcji "Pierwszy pocałunek" oraz gratisowych paseczków z listkami, również od Paper Heaven. Kwiaty natomiast przygotowałam z białego foamiranu, który pocieniowałam moimi ulubionymi pastelami. Środki płatków zrobiłam z pomocą stempli, które kupiłam jakiś czas temu oraz tuszy - prezentu od mojego syna na Dzień Matki.




Testowanie prezentu od Piotra.


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

10 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszła kartka ale kwiaty i środeczki to po prostu miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i proszę, ta karteczka równie wspaniała. Delikatne kolory kwiatków, takie uwielbiam karteczki i takie lubię otrzymywać. Pozdrawiam Ania -Pawanna.
    Ps. Miałam zaplanowany wyjazd do Gdańska na tydzień, w tym tygodniu. Juz umówiłam się z Lidzią... Bęc znalazłam się w szpitalu na operacji i to tego dnia, kiedy miałam napisać do Ciebie maila kochanie.Całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że dzieciaki wiedzą co mama lubi najbardziej !! Świetny prezent dostałaś. Kwiatki Ci wychodzą zawodowo!! Zresztą cała kartka jest super i mam nadzieję że znajdzie się na podium obu wyzwań. Podziwiam Twoją kompozycję jest świetna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te kwiatuszki <3 Dziękuję za wspólną zabawę z PH :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka cudna! zyczę powodzenia i dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu @miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie.Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, kwiaty mistrzostwo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest, a te kwiaty są po prostu przepiękne :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja Moniko, przepięknie wszystko dobierasz i dopracowujesz !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.