środa, 25 maja 2022

174. Kartka z kremowymi różami

Witajcie.

Z ogromną przyjemnością zasiadłam do tej karteczki, gdyż od około miesiąca miałam chęć zrobić róże z foamiranu, których nie wykonywałam ponad dwa lata. Ponadto jakiś czas temu kupiłam wykrojniki - podstawy kwiatków i paprotki, więc miałam okazję je przetestować.


Do kompozycji użyłam również gałązek, które pokryłam zielonym tuszem, listków oraz tekturki w kształcie owalnej ramki. Wykorzystałam piękne arkusze z kolekcji "Złota dama" Paper Heaven, które lekko pochlapałam złotą farbą metaliczną, aby nadać karteczce odrobinę subtelnego błysku. Tej samej farby użyłam do pomalowania tekturki.



Chlapania są naprawdę delikatne.


Testowanie wykrojnika.


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

9 komentarzy:

  1. Karteczka wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko super Ci te różyczki wyszły, zresztą jak i cała kartka!!. Ja to jestem leń w tym temacie i mi nie chce ich robić. Życzę Ci wobec tego powodzenia w wyzwaniach !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, wygladaja jak żywe :) u mnie też foamiran leży, chyba lepiej mi sie robi kwiaty z papieru czerpanego. Powodzenia w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka bardzo delikatna. Różyczki famirowe śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna! dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu @miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, kwiaty wyszły super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna, bardzo delikatna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, róże jak prawdziwe !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.