piątek, 28 lipca 2023

211. Kartka dla przyjaciółki

Witajcie.

Dziś chciałabym Wam pokazać karteczkę z haftem. Chyba już od roku takich nie robiłam i szczerze mówiąc trochę mi brakowało połączenia moich ulubionych technik - haftu krzyżykowego oraz własnoręcznie wykonanych kwiatów.


Do zrobienia karteczki wykorzystałam kolekcję papierów "Różane wino" Paper Heaven oraz prześliczną tekturkę z kwiecistą gałązką od Miszmasz Papierowy (tutaj).

Większe kwiaty przygotowałam używając najnowszego wykrojnika Lady E Design "Flower 13" z białego foamiranu, który delikatnie potuszowałam. Natomiast mniejsze z foamiranu jasno i ciemnoróżowego oraz białego. Listki wycięłam z bloczka "Leaves 06" Lemoncraft, a w centralnej części umieściłam wakacyjny hafcik z myszką. Dodałam również motywacyjny napis z Mintay Papers.




Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct Zweigart (kolor 100)
Mulina - DMC (dwie nitki), 12 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 45 x 45
Wielkość haftu - 8 x 8 cm

Dziękuję za odwiedziny i przesyłam wakacyjne pozdrowienia.

16 komentarzy:

  1. Cudna! Kwiaty przepiękne a hafcik śliczny.
    serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna, Ty zawsze tak pięknie Moniś tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka i przesłodka myszka 💕 Ślicznie dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca, a kwiaty zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Świetnie połączyłaś haft z napisem na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie prezentuje się ta kartka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wszystko współgra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie wszystko dopasowane Moniko. Jest pięknie 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknym hafcikiem ozdobiłaś kartkę. Kwiatki przepiękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna praca, dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu @miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka urocza ta myszka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boziu ale słodycz. Cudna jest. Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu: "Miszmasz Papierowy". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.