poniedziałek, 24 lipca 2023

210. Medalion z tramwajem

Witajcie.

Z ogromną przyjemnością przygotowuję kolejne świąteczne medaliony. Ostatnim jest zimowy widoczek z tramwajem. Wzór zobaczyłam, przeglądając kiedyś czeluści Internetu, jednak to mojemu synowi spodobał się najbardziej i poprosił o przygotowanie bombki z tym haftem. Wszedł na stronę sklepu i za 2$ zakupił dla mnie schemat. Nieco go zmodyfikowałam, mianowicie zrezygnowałam z prószącego śniegu i szarej zawieszki.

Gotowy medalion bardzo nam się podoba i niewykluczone, że jeszcze wrócę do tego wzoru.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct Zweigart (kolor 100)
Mulina - DMC (dwie nitki), 26 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 39 x 38
Wielkość haftu - 7 x 7 cm
Wysokość bombki - 9 cm


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrownienia.

6 komentarzy:

  1. Piękny medalion. I tramwaj. Albo trolejbus. Albo pociąg. A czym pomalowany tył? Choć ja i tak mam kryzys choinkowy 😔

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ciężko by mi było w lipcu robić coś śnieżnego. Tobie medalion wyszedł bardzo fajnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásny vianočný medailón. Syn má dobrý vkus :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten hafcik i cudny kolejny medalion. Widać syn ma świetne oko !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest :) az chciałoby się zaśpiewać wrocławską piosenkę, ale tam sa niebieskie tramwaje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.