niedziela, 2 lipca 2023

209. Wakacyjne zakładki do książek

Witajcie.

Nadeszły wakacje i wielu z Was zapewne rozpoczyna letni wypoczynek. A jak najmilej spędzać czas podczas podróży? Oczywiście z interesującą lekturą, do której idealnym dodatkiem będzie ciekawa zakładka do książki. Dziś chciałabym Wam pokazać haftowane zakładki z uroczymi egzotycznymi widoczkami.


Dane techniczne haftu:
Tkanina - kremowa aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 9 kolorów
Rozmiar w krzyżykach - 25 x 100
Wielkość haftu - 4,5 x 18 cm


Hafty umieściłam w bazie z okienkiem, którą samodzielnie przygotowałam z kremowego papieru o gramaturze 300 g. Pomiędzy haftem a każdą ścianką kartonu zostawiłam margines szerokości 1 mm.


Zakładki zgłaszam na wyzwanie "Oryginalna zakładka" na blogu Klub Twórczych Mam.


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

11 komentarzy:

  1. Super zakładki, szczególnie podoba mi się ta z delfinem. Zakładek nigdy za dużo. Pozdrawiam serdecznie Moniko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne - prawdziwie wakacyjne, letnie, cieplutkie. I tak pięknie wykonane... idealnie, równiutko.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo ładne, klimatyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz że ja mam niezłego świra na punkcie zakładek zwłaszcza tych wyszywanych. Świetne wzory i mam nadzieję że znajdą się na podium, powodzenia. Ja nie wiem czy z moją zakładkę zdążę na zabawę . Wyszytą mam ale jeszcze zostało ją wykończyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te zakładki. Wzorek wybrałaś świetny . Taki bardzo wakacyjny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet stworzyłaś. Te kolory boskie. Typowy tropik,od razu przenosi nas na jakąś rajską plażę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko wspaniałe się prezentują!!! Naprawdę piękne są!!! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Doceniam piękną oprawę zakładek, wyszły świetnie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM - Pozdrawiam Joasia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne i bardzo letnie zakładki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności, zakładki akurat do "W pustyni i w puszczy " :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.