wtorek, 28 listopada 2017

4. Zabawy całoroczne u Uli i Inki

Witajcie.

Zbliża się koniec miesiąca, więc czas na listopadowe kartki w zabawach całorocznych u Uli i Inki.

Zacznę jednak od Wymiany na Rogatym, w tym roku jest to wymianka pod hasłem - Torba pełna Świąt


Zabawa polega na tym, że zainteresowane nią uczestniczki całorocznego wyzwania "Kartki świąteczne", przesyłają sobie w losowych parach drobny mikołajkowy podarunek. W zeszłym roku były to zawieszki prezentowe, a w tym torba świąteczna, zrobiona lub udekorowana własnoręcznie, którą będzie można wykorzystać do zapakowania prezentu dla kogoś bliskiego. Oczywiście do torby można dołączyć liścik, jakiś drobiazg, coś słodkiego, ale wszystko musi się zmieścić w kopercie A4. Bardzo chętnie zapisałam się do zabawy, aczkolwiek przyznam, że troszkę się denerwuję. Jest to moja pierwsza wymianka i chciałabym z podarunkiem trafić w gust koleżanki. Torbę przygotowałam wczoraj, ale to na razie tajemnica :-).

Skoro jesteśmy w temacie zabawy na Rogatym, pora na listopadową kartkę. Wytyczną w tym miesiącu jest tekst kolędy "Do szopy, hej pasterze". Na mojej karteczce znalazły się aniołki - "śpiewajcie aniołowie...".


Natomiast w zabawie u Uli wytyczną listopadową jest zimowy domek. Moja karteczka powstała w kilka dni po ogłoszeniu tematu pracy. Wpadłam na pomysł, że zimowy domek nie będzie znajdował się na kartce, ale to kartka będzie zimowym domkiem.


Schemat haftu zaczerpnęłam z czasopisma "Kram z robótkami 5/2002", ilość krzyżyków 1080, wielkość 4 cm na 5,7 cm.

Ślę pozdrowienia :-).

15 komentarzy:

  1. Ale cudne kartki stworzyłaś!
    Domek jeszcze gdzieś poślij, na jakieś konkursy, bo jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Viola. Myślałam o pewnym wyzwaniu, ale to innym razem ☺.

      Usuń
  2. Domek mnie zachwycił bardziej niż aniołki, które również są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już pierwsza karteczka mnie zauroczyła, ale na widok drugiej to mi normalnie szczęka opadła. Jaki ten domek jest śliczny i taki oryginalny :)
    A co do wymianki to się nie martw, na pewno adresatka Twojej "torby pełnej świąt" będzie zadowolona :) Ja też już mam torbę gotową i pomału zaczynam w nią ładować upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka - domek jest niesamowita :) Ale miałaś świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Swego czasu z Młodym wymyślaliśmy różne papierowe robótki i z przyjemnością znów to robię ☺.

      Usuń
  5. Zdolna z Ciebe bestia :) Kartka domek obłędna! Chyba mój stary hafcik wyciągnę z ramki i przerobię na taki domek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ☺. Ja lubię dawać nowe życie starym przedmiotom, na pewno będzie super.

      Usuń
  6. Fantastyczne kartki! A domek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki:) a ten domek z hafcikiem jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.