wtorek, 20 lutego 2018

22. Kartki wielkanocne

Witajcie.

Ostatni tydzień minął błyskawicznie, jednak udało mi się zrealizować bardzo ważny cel. Przygotowałam kilka hafcików i stworzyłam zestaw kartek, które tradycyjnie zostały przekazane do szkoły mojego syna na cele charytatywne, co wiecie, że czynię od kilku lat dwa razy w ciągu roku. Zestaw składa się z 10 kartek (dwie powstały wcześniej oraz osiem z tego tygodnia).


Karteczka z żonkilami jest Wam znana, zrobiłam ją w zeszłym roku, o kolejnej pisałam tutaj, a pozostałe propozycje zobaczcie na zdjęciach. Wiele kartek spełnia wytyczne zabawy u Ani, więc podeślę je na lutowe bingo.




Pierwsza kartka zawiera elementy: królik/zając, ramka, listki, ażur. Druga: ramka, czerwony/różowy, kokarda, a trzecia: królik/zając, czerwony/różowy, listki, tulipan i ramka.


Na kolejnej kartce widnieją: listki, ramka, czerwony/różowy i perełki, a na ostatnich: listki, ażur, ramka i czerwony/różowy.

A to pozostałe kartki.



Hafciki, które wykorzystałam do przygotowania kartek, powstały z resztek nienumerowanej muliny na białej, kremowej i zielonej kanwie i pragnę podesłać je do zabawy na blogu Igiełki.



Ślę pozdrowienia :-).

19 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i wspaniały cel!
    Podziwiam ilość hafcików i cudną oprawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki :) aż chciałoby się być na takim kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są tak piękne, że na pewno wszystkie znajdą zainteresowanych. Najbardziej spodobały mi się te z kwiatami i jajeczkami w gniazdku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki! :) Te z jajeczkami są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, ale cudne karteczki, ja jestem nimi zachwycona, każda jedna piękna i jeszcze na szczytny cel, brawo Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko jestem zachwycona Twoim haftami i ich oprawą . Wyszły przepiękne kartki. Takie jakie lubię najbardziej , z haftem i na płasko do koperty. Strasznie się ciesze że będą w mojej galerii. Wpadł mi w oko ten wzorek z pisankami w łódeczce z konwalii , nie widział nigdzie takiego, chętnie bym go przygarnęła :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, wzorek w obu wersjach wysłałam Ci na maila :-). Mam nadzieję, że jest wystarczająco wyraźny, mam sporo różnych wzorków, ale często w kiepskiej kopii. Polecam się na przyszłość :-).

      Usuń
  7. Jejku ile ślicznych kartek. Oj miałabym problem z wyborem najpiękniejszej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ile pięknych karteczek i hafcików! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki wysyp przepięknych kartek :)
    Przyjemnie się ogląda tyle pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu cudne! Najpiękniejsze kartki na całym kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki - podobają mi się wszystkie :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękniste! Ile tu i serca i pracy! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i jakie różnorodne karteczki;) Super!! niezła ilość

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jak dawno nie zrobiłam kartki z haftem...Twoje sa cudne Moniko !!! Krzyzykowe lubie najbardziej, moja milosc:) czy moge prosić o wzorki na e-mail: baran.agata@vp.pl dziekuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, Agato ☺, z wielką przyjemnością podzielę się wzorami. Część schematów mam w plikach, ale niektóre pochodzą z gazet hafciarskich, jak tylko wrócę do domu, to Ci zeskanuję i prześlę.

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.