środa, 19 grudnia 2018

56. Wymianka świąteczna - Kartki BN 2018

Witajcie.

Miałam ogromnie dużo frajdy uczestnicząc w zeszłym roku w wymiance u Inki, a w tym roku u Lidki, więc z przyjemnością zapisałam się na wymiankę u Uli. To świetna zabawa, ale też możliwość podarowania czegoś od siebie, a sami wiecie, że dawanie sprawia mnóstwo radości. Wymiankę zorganizowała Ula, a paczuszki miały zawierać trzy przedmioty, czyli własnoręcznie wykonaną kartkę, coś słodkiego kojarzącego się ze Świętami oraz jeden przydaś.


Moją parą wymiankową została Ania S. z bloga "Płonące motyle". Podarunek od Ani dotarł bardzo szybko, tym samym był dla mnie wielką i przemiłą niespodzianką.
Od Ani otrzymałam śliczną kartkę z życzeniami oraz paczuszkę słodyczy, dziękuję :-).


W przesyłce znalazły się też przydasie: papiery, śnieżynki, wstążka i dodatkowy prezent - szydełkowa gwiazdka oraz wykonane przez Anię kolczyki z maleńkich, błękitnych koralików.


Podarunek, jaki posłałam do Ani, również składał się z karteczki i świątecznej słodyczy.


Natomiast, jeśli chodzi o przydasie, nie mogłam poprzestać na jednym, więc przygotowałam dla Ani cały zestaw na różne okazje. W przesyłce znalazły się wstążki na Boże Narodzenie, wielkanocne tekturki oraz dwa zestawy kwiecistych papierów 15x15: jeden w stylu vintage, a drugi w pastelowych kolorach, do których dopasowałam delikatne papierowe serwetki. Poza tworzeniem biżuterii, Ania wykonuje karteczki, więc mam nadzieję, że zestaw przypadł jej do gustu i zostanie spożytkowany.


Dziękuję za cudowną wymiankę, Uli za organizację zabawy, a Ani za podarunek i życzenia. Więcej o zabawie i parach wymiankowych możecie przeczytać tutaj.

Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam :-).

8 komentarzy:

  1. Wspaniała wymianka :) tez się bawiłam u Uli w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowałaś piękne upominki! Wymianka udana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymieniłyście się :) Obie spisałyście się na medal! Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie się wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko piękna paczkę przygotowałaś !! Papierki i wycinanki bomba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się obdarowwałyście :) Pozdrowionka Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Wymianka. Ja tez sie bawiłam fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.