sobota, 22 grudnia 2018

57. Haftowane jelonki

Witajcie.

Długo zastanawiałam się, jakimi karteczkami w tym roku obdarować znajome blogerki. W zeszłym roku przygotowałam karteczki pachnące pomarańczami, cynamonem i goździkami (tutaj), a w tym postanowiłam umieścić na karteczkach hafty. Zdecydowałam się na uroczy, prosty wzorek jelonka, który wyhaftowałam na aidzie w kolorze białym, kremowym i brązowym. Użyłam brązów nie bez przyczyny - bardzo chciałam wykorzystać kolekcję papierów UHK Gallery "Old-Fashioned Christmas".


✽ ✽ ✽

W kilku przypadkach inspirowałam się karteczkami i mapkami, aby spełnić wytyczne zabaw blogowych, tym samym nadrobić zaległości. W grudniu tradycyjnie miałyśmy do dyspozycji wszystkie tegoroczne wytyczne w zabawie Ani, Inki i Uli.

W tym miesiącu u Uli wybrałam mapkę marcową.



Listopadowa mapka:



Na zabawę Inki (grudzień) posyłam zliftowaną na swoje potrzeby karteczkę Agaty.



Karteczkę Teresy (sierpień) zinterpretowałam w ten sposób.



Natomiast zaległość lipcowa to modyfikacja kartki Małgosi.



Karteczki pragnę podesłać do zabawy Ani "Kartki przez cały rok", w tym miesiącu wybrałam wytyczną czerwcową, którą było bingo (linia: napis wieloczłonowy, biała baza, haft).


Karteczki zgłaszam również do zabawy Kasi "Choinka 2018",


a także Moniki - "Wymiatamy resztki", gdyż do hafcików wykorzystałam zapasy starszej muliny.


✽ ✽ ✽

W tym miejscu pragnę podziękować za prześliczne kartki i życzenia, które sprawiły mi dużo radości:

Agnieszce


Lidce


Ani


Monice


Violi, dziękuję za przecudną śnieżynkę.



Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za odwiedziny, zwłaszcza w tym napiętym i bardzo zabieganym czasie.

8 komentarzy:

  1. Piękne karteczki zrobiłaś MOniko :)
    Ja swoją juz mogę oglądać w realu!
    Dziękuję za rok wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są piękna, a jedna zdobi moje mieszkanie = dziękuję :)
    Radosnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super karteczki zrobiłaś, dziękuję Ci za jedną z nich (ta najładniejszą hi hi)
    Wszystkiego dobrego po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko te jelonkowe kartki są rewelacyjne , wiem bo tez dostałam i na żywo wyglądają jeszcze piękniej. Świetny pomysł na wykorzystanie jednej kolekcji papierów. Chyba się nim zainspiruję :-)
    Pozdrawiam i pięknie dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne i bardzo urokliwe! pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne Ci Moniko wyszły te rogate karteczki :) brawa za pomysl i swietne wykonanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i urocze! Jelonki powalają na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jelonek mnie zachwycił. Ale wszystkie karteczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.