sobota, 8 grudnia 2018

55. Monikowe podarunki

Witajcie.

Jak wiecie, niedawno "Monikowe Pasje" obchodziły pierwsze urodziny. Z tej okazji zorganizowałam zabawę, w której przygotowałam nagrodę główną oraz niespodziankę. Ponieważ wczoraj otrzymałam informację, że jedna paczka już dotarła, chciałabym Wam zdradzić, co zawierały przesyłki.

Zwyciężczyni zabawy - Agnieszka (Raeszka), prowadząca bloga "Na przekór nudzie", otrzymała bon podarunkowy 50 zł na zakupy do sklepu Zielonekoty.pl, który był główną nagrodą w candy. Bon umieściłam w karteczce, która powstała specjalnie w tym celu. Agnieszko, gratuluję raz jeszcze :-).


Do bonu dołączyłam drobny upominek. Stanowił go zestaw siedmiu kolorów muliny wraz z aidą (arkusz białej i po pół arkusza kremowej i zielonej) oraz przedmiot wykonany przeze mnie, czyli haftowana zakładka do książki. Nie mogło też zabraknąć urodzinowych słodkości, zatem w paczuszce znalazła się czekolada i moje ulubione herbatki.


Nagroda niespodzianka powędrowała do jednej z Was, do osoby, której już od pewnego czasu chciałam podziękować za to, że zagląda do mnie i zawsze zostawia miłe słowo. To bardzo dużo dla mnie znaczy, dziękuję.
Sama, jako wiecznie zajęta i zapracowana kobieta, nie odwiedzam znajomych blogów tak często, jakbym chciała, zazwyczaj w drodze do i z pracy. Niekiedy zdołam zostawić komentarz, ale nie zawsze. Przypuszczam, że i w Waszych przypadkach też się tak zdarza. To prawda, że ilość odwiedzin czy komentarzy to nie wyścig czy konkurs, ale poświęcenie chwili na napisanie kilku słów naprawdę bardzo doceniam, właśnie dlatego, że nie zawsze ja mam na to czas. Urodziny bloga wydały mi się doskonałą okazją do tego, aby przesłać niespodziankę właśnie tej osobie. Lidka - Czarna Dama z bloga "Misiowy zakątek" otrzymała ode mnie podobny zestaw, czyli tkaniny, muliny, czekoladę oraz zakładkę.


Mam nadzieję, że trafiłam w gust dziewczyn. Długo się zastanawiałam, której wysłać kremową, a której zieloną aidę, więc podzieliłam arkusze na pół i obie otrzymały taki sam upominek. Bardzo lubię haftować na kolorowych tkaninach, sama mam w domu kilka, więc liczę, że podarunki sprawiły radość i zostaną wykorzystane.

Dziękuję wszystkim za udział w urodzinowej zabawie i już teraz zapraszam na kolejne urodzinki za rok.

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :-).

9 komentarzy:

  1. Moniu kochana, nawet nie wiesz jaką niespodziankę mi tą przesyłką zrobiłaś, a do tego radość ogromną. Zakładka jest piękna, czekoladka moja ulubiona, a przydaśki hafciarksie to tak jak Ci napisałam, dla mnie to "raj na ziemi" super prezent :)
    Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam bo super rzeczy tworzysz i jak tylko mam czas to kilka słów skrobnę, nie spodziewałam się kompletnie że zostanie to aż tak docenione, jeszcze raz wielkie dzięki kochana za to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie obdarowałaś dziewczyny , to było bardzo "bogate" urodziny . Moniko ra jeszcze dziewczynom gratuluje a Tobie życzę jeszcze wielu lat blogowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty przygotowałaś dla dziewczyn! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty przygotowałaś dla dziewczyn :) Znam oba blogi i jestem przekonana, że stworzą z prezentów piękne prace. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn :) wspaniałe prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Monia wspaniałe nagrody, a karteczka i zakładki no po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne niespodzianki przygotowałaś dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne niespodzianki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj na bogato! Dziewczyny fajnie obdarowane. I faktycznie jest tak że nie zawsze zostawiam po sobie ślad, czasem zaglądam patrzę czytam uciekam dalej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.