niedziela, 20 stycznia 2019

62. SAL u Ani - zegar z pajęczyną

Witajcie.

Pod koniec października zeszłego roku, Ania na swoim blogu zadała pytanie, czy byliby chętni na wspólne wyszywanie wzoru zegara. Byłam zainteresowana, ale obawiając się, że z braku czasu nie zdołam zrealizować tego przedsięwzięcia, nie zapisałam się do zabawy. Po propozycji dołączenia, z ogromną przyjemnością skorzystałam i dziękuję, Aniu, za tę możliwość.


Wzór jest prześliczny, kolorystyka bardzo mi odpowiada, a ponadto szybko się go haftuje. Chciałabym dokupić ramę i mechanizm zegara, aby mieć gotowy podarunek.

Do wyszywania wzoru wykorzystałam aidę 14 ct w szarym kolorze, aby zachować ten niesamowity efekt mgły. Oto moja pierwsza odsłona.




Wszystkie informacje na temat zabawy znajdziecie tutaj.

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Ale juz masz całkiem sporo wyhaftowane, będzie super jak skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko bardzo się cieszę, że dołączyłaś do zabawy . Idziesz jak burza z tym haftem. Piękne równiutkie krzyżyki. Może już podlinkować ten post do żabki, własnie zainstalowałam
    https://iwanna59.blogspot.com/2018/11/sal-zegar-z-pajeczyna.html
    Żabka będzie aktywna do 5 lutego, więc jak coś Przybędzie do tego czasu , podlinkuj postępy drugi raz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny będzie ten zegar, Moniko.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko działasz i sporo już postawiłaś krzyżyków. Tylko tak dalej, trzymam kciuki! Będzie piękny zegar :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.