niedziela, 8 grudnia 2019

109. Srebrne bombki

Witajcie.

Do Świąt zostały nieco ponad dwa tygodnie, więc czas najwyższy pokazać, jakie dekoracje powstały w ostatnim czasie. Są to bombki z haftem, które wykonałam w sposób, jaki przybliżyłam Wam w tym tutorialu.

Hafty przygotowałam według jednych z najnowszych propozycji coricamo.pl, które adaptowałam na swoje potrzeby ze wzorów obrazków na bombki.



Bombka z chatkami.


Tkanina - szara aida 14 ct Tajlur
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 4 kolory
Wymiary haftu - 42/38 xxx
Wielkość obrazka - ok. 8/7 cm
Źródło - coricamo.pl

Bombka z bałwankiem.


Tkanina - błękitna aida 14 ct DMC
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 10 kolorów
Wymiary haftu - 40/41 xxx
Wielkość obrazka - ok. 8/8 cm
Źródło - coricamo.pl

Bombka z ptaszkiem.


Tkanina - szarobłękitna aida 14 ct Zweigart
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 13 kolorów
Wymiary haftu - 44/43 xxx
Wielkość obrazka - ok. 8,5/8,5 cm
Źródło - coricamo.pl

Bombka z mostkiem.


Tkanina - szara aida 14 ct Tajlur
Mulina - Ariadna (dwie nitki), 5 kolorów
Wymiary haftu - 45/36 xxx
Wielkość obrazka - ok. 8,5/7 cm
Źródło - coricamo.pl

Dziękuję za odwiedziny, zwłaszcza w tym napiętym czasie i pozdrawiam Was cieplutko.

27 komentarzy:

  1. Prześliczne i te delikatne kolorki, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombka z widoczkiem jest cudowna, reszta też śliczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, a najbardziej podoba mi się bombka z chatkami.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło, już czuć ten klimat w powietrzu:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, Moniu, ale śliczne sobie te bombeczki zrobiłas, są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są! idealne, zwłaszcza te widoczki na szarej kanwie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Ta 1 i ostatnia wpadły mi w oczy. Zawsze bardzo podobały mi się zimowe krajobrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne - ta z ptaszkiem skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, cudnie, klimatycznie i bardzo świątecznie😍 pozdrowienia zasylam poniedziałkowe 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne te bąbeczki. Takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty w sam raz na bombki. Podziwiam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Monika są cudowne , zwłaszcza te widoczki, zakochałam się w nich.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne są te bombki. Przeszłaś samą siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudne te bombki! Wspaniałe wzory wybrałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne bombki :)
    Wykonanie haftów, jak i oprawa mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne bombeczki i dokładnie wykonane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już się zachwycałam na FB - cudeńka zwłaszcza zimowe domki które kocham.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na usta ciśnie mi się jedno słowo - piękne :) Szczególnie te krajobrazy *

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęka mi opadła. Przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Och jakie ślicznotki, prawdziwe cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tych bombkach !
    Zauroczyły mnie zwłaszcza te zimowe widoczki - coś pięknego :):)
    Jestem pełna zachwytu dla Twoich prac :)
    Pozdrowienia.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!!! Cuda! Piękne, delikatne, nastrojowe i doskonałe!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne wszystkie, starannie wykonane. No.... Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.