niedziela, 31 maja 2020

123. Majowe karteczki

Witajcie.

Pierwsza karteczka powstała na wyzwanie #scrap16challenge, do którego zostałam nominowana w poniedziałek. Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tej zabawie, to krótko ją opiszę.

Osiem dni temu 16 osób związanych ze scrapowym światem stworzyło 16 prac i zapoczątkowało challenge. To twórcza inicjatywa nawiązująca do #hot16challenge2 i zachęcająca do wspierania zbiórki w serwisie Siepomaga.pl - https://www.siepomaga.pl/hot16challenge.
Zabawa polega na tym, że nominowane osoby przygotowują pracę z wykorzystaniem 16 scrapowych produktów. Mają na to 72 godziny. Zasady znajdują się tutaj (https://www.facebook.com/Scrap16challenge-102522418149309/).

Wierzcie mi, to wcale nie jest takie proste :-). Od poniedziałku miałam pomysł na moją karteczkę, a w międzyczasie projekt zmieniał się kilka razy. Najpierw wybrałam inne papiery, potem dodałam kolejne ozdoby, w środę zrezygnowałam z jednego koloru sznurka, kwiatków i koronki, aby następnie wykorzystać szablon z cegiełkami i białą farbę Wszystkie produkty zakupiłam w sklepie zielonekoty.pl, który jest także jednym ze sponsorów zabawy.




Tworząc karteczkę zdałam sobie sprawę, że nie zdążę przygotować do końca tygodnia jeszcze jednej pracy, w związku z czym połączyłam wyzwanie z wytycznymi zabawy Ani, którymi w tym miesiącu jest konwalia, motyl i kolor zielony. Ja wykorzystałam motylka i kolor zielony.


✽ ✽ ✽

Kolejne prace przygotowałam na zabawę Kasi "Choinka 2020". Tym razem są to karteczki, które jednocześnie są zawieszkami w kształcie bombki. Oprócz haftowanych medalionów z widoczkami, w tym roku bardzo bym chciała przygotować dla bliskich takie właśnie karteczki.
Co więcej, jest to fajny sposób nie tylko na wykorzystanie starszych mulin, ale także ścinków papierów scrapowych, których mam całe pudło. To również okazja na użycie nitowcicy, którą dostałam w zeszłym roku od Piotra na "Dzień Matki".




Dziękuję i życzę Wam dobrego tygodnia.

15 komentarzy:

  1. Własnie myślałam o Tobie i się zastanawiałam czy zdążysz z kartką na moją zabawę :-) Oczywiście się nie zawiodłam bo kartka jest cudna i na dodatek zrobiona na wspaniały cel. Zawieszkami-kartkami do Kasi jestem zauroczona !!!Nie dość że świetny pomysł , cudny hafcik to jeszcze perfekcyjne wykonanie. Moniko jesteś kopalnią rewelacyjnych pomysłów .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności. Pierwsza kartka jest cudna. A zawieszki bombki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace są wspaniałe, jestem zachwycony. Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kartki! Zarówno ta pierwsza jak i te w formie choinkowych zawieszek :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka przecudnej urody, a choinkowe zawieszki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie Moniczko jak zwykle pięknie i stylowo !
    Kartkę stworzyłaś przepiękną, jestem zachwycona doborem kolorów.
    No a jesli chodzi o kartki z haftami..to aż mi szczęka opadła!
    One są cudowne <3
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne prace! kartka zachwyca kwiatami,a świąteczne bombeczki są rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka niesamowita świeżość i bije od Twojej karteczki! Jestem zauroczona :)
    Choinkowe hafciku urocze i karteczki z nimi cudne:)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko chylę czoła! Wszystko rewelacyjnie dopracowane !!! Perfekcja w każdym calu , brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z tymi ala cegłami! Mega to wygląda :) Podkradam pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.