niedziela, 8 października 2023

216. Zakładka do książki z ornamentem

Witajcie.

Jak wiecie, bardzo lubię wykorzystywać haft krzyżykowy w przedmiotach użytkowych, a nie tylko jako wiszący obrazek. Najczęściej robię igielniki, bombki, pisanki, zakładki, czasem kartki okolicznościowe z haftem, okładki na notesy czy kalendarze, a nawet haftowany zegar.

Dziś pragnę pokazać Wam zakładkę do książki, którą przygotowałam już w poprzednim tygodniu, ale z powodów rodzinnych, nie miałam czasu, aby Wam ją zaprezentować. Wczorajszego popołudnia miało miejsce bardzo smutne wydarzenie - ostatnia droga mojego Taty na tym świecie. Tata całe życie oddawał się swoim pasjom, jego największym hobby było wędkarstwo, nie potrafił też usiedzieć w spokoju, lubił działać, pracować... He he, chyba mam to po nim, ponieważ jestem osobą, która dobrze się czuje, gdy coś robi. No i też mam swoje pasje, które będą mi zawsze towarzyszyć :-). Zastanawiałam się, czy opublikować ten post, ale wiem, że taka jest kolej rzeczy - my żegnamy naszych dziadków i rodziców, a potem nasze dzieci i wnuki żegnają nas. Więc mimo ogromnego żalu, idziemy dalej przez życie z naszymi bliskimi w sercach ❤.


Zakładka powstała na wyzwanie "Pastelowa jesień", które trwa na blogu Klub Twórczych Mam. Jest to konkurs z paletą kolorystyczną, więc wybrałam cztery z zaproponowanych barw i dodałam dwa podobne odcienie, aby pasowały do wzoru, który postanowiłam wyhaftować. Hafcik umieściłam w koralowej bazie z tektury.



Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

8 komentarzy:

  1. Wyrazy współczucia Moniko, pomodle się o niebo dla niego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko przykro mi z powodu Twojego Taty, przyjmij moje najszczersze kondolencje, plus jest taki że już się nie męczy a ból jest i będzie taka kolej rzeczy.
    Zakładka iście jesienna jest cudna jak Wszystko co wychodzi spod Twoich łapek. Powodzenia w zabawie !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazy współczucia. Mój tato również kilka lat temu odszedł. Zakładka idealna na jesienne wieczory z książką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne wyrazy współczucia Moniko. Wieczny odpoczynek racz Mu dać Panie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam haftowane zakładki - śliczna 🙂🙂
    Monika !,Rodzimy się i umieramy taka kolej rzeczy! Wyrazy współczucia dla całej Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko wyrazy współczucia i wieczny odpoczynek dla Taty🙏 a zakładka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrazy współczucia ... tak ciężko żegna się bliskich :( a zakładka śliczna i bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.