niedziela, 29 października 2023

218. Inspiracja dla bloga sklepu Miszmasz Papierowy

Witajcie.

Z ogromną przyjemnością pragnę pokazać Wam karteczkę okolicznościową, która powstała dla bloga sklepu Miszmasz Papierowy.
Moja kartka z kwiatami (tutaj) została wyróżniona w jednym z wyzwań, stąd zaproszenie do przygotowania inspiracyjnej pracy jako Gościnna Projektantka. Jest dla mnie wielkim zaszczytem, że mogłam sprawdzić się w tej roli i dziękuję pięknie za tę możliwość. Zwłaszcza, że delikatne i niezwykle starannie wykonane miszmaszowe tekturki zawsze bardzo mi się podobały.


W pracy wykorzystałam kolekcję "Greenery" Lemoncraft oraz miszmaszowe tekturki ramki i zestaw listków. Ponadto ponownie połączyłam wszystko to, co na karteczkach lubię najbardziej, czyli haft, kwiaty z foamiranu oraz listki wycinane z arkuszy dodatków. 





Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct Zweigart (kolor 100)
Mulina - DMC (dwie nitki), 3 kolory
Rozmiar w krzyżykach - 19 x 16
Wielkość haftu - 3,5 x 3 cm
Źródło - projekt własny

Zapraszam Was na bloga Miszmasz Papierowy i do udziału w ciekawych wyzwaniach.

Dziękuję i ślę pozdrowienia.

6 komentarzy:

  1. Monia Twoja kartka jest przepiękna :).

    Widać, że w stworzenie jej włożyłaś wiele serca :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta kartka. Zawsze u Ciebie wszystko wykonane dokładnie i z najwyższą precyzją !! Piękne te tekturki, haft serduszek wymiata a kwiaty z foamiranu wychodzą Ci rewelacyjnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka, cudownie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka Moniko. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna więc się nie dziwię wyróżnieniu, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.